Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Rabattkode til blush.no hvis noen vil ha =)

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-12, 20:33   #1
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Rabattkode til blush.no hvis noen vil ha =)

Hvis dere bruker rabattkode ALLERBLUSH2012 får dere 200 kroner i rabatt på en bestiling hos Blush.no. Koden må brukes innen 1. desember. Hvis noen er interessert.

Fant ikke den der tilbudstråden, jeg er visst ikke så god på å finne sånne tråder alltid viser det seg...

Gammel 30-11-12, 21:02   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rabattkode til blush.no hvis noen vil ha =)

Produkt Antall Pris Rabatt Total
Dermalogica* Essential Cleansing Solution 500ml 1 468,00 0,00 468,00
Delsum 468,00*Nok*
Rabatt-beløp Rabatt
200,00*Nok*
Frakt ** * Fakturagebyr 39,00*Nok*
Total inkl MVA 307,00*Nok*
MVA utgjør 61,40*Nok*

Takk!!! Da var rensekremen i boks. Jeg er helt på skraperen på forrige flaske.

Gammel 30-11-12, 21:06   #3
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

NAIS! Jeg fikk meg en dusjsåpe fra Biotherm og et "nytt" (for meg) produkt fra Bare Minerals som var noen sånne q-tips med rensemiddel på. Er en sucker for å prøve ut sånne nye ting som er "en lur ting".

Gammel 30-11-12, 21:11   #4
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Uff ja. Nye lure ting.

Gammel 06-12-12, 22:59   #5
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Det virker som at rabatten er gyldig fortsatt, jeg får iallefall -200,- på min bstilling nå, håper det fortsatt står der når jeg betaler..

Gammel 06-12-12, 23:03   #6
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

NAIS! Jeg fikk meg en dusjsåpe fra Biotherm og et "nytt" (for meg) produkt fra Bare Minerals som var noen sånne q-tips med rensemiddel på. Er en sucker for å prøve ut sånne nye ting som er "en lur ting".

Og de lure q-tipsene viste seg å være lovende må jeg si. Har ikke prøvd dem enda, men når jeg fikk tatt dem nærmere i øyensyn, er det et rimelig "avansert" system hvor det er rensevæske i q-tipspinnen. Så må man knekke av den ene bommulsdingsen og da renner væska ned i den andre - og hey presto! Fiks ferdig rense-q-tips-dingse til å fjerne øyensminke med på tur. Har ambisjoner om å prøve dem i juleferien.

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Det virker som at rabatten er gyldig fortsatt, jeg får iallefall -200,- på min bstilling nå, håper det fortsatt står der når jeg betaler..

Så kult!!

Gammel 06-12-12, 23:15   #7
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Tusen takk for tips om rabattkoden, den funket fortsatt.

Gammel 06-12-12, 23:40   #8
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Takk, fikk bestilt to flasker balsam til en veldig god pris!

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 10:27   #9
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

allerblush2012 verkar framleis!

I tillegg kan du få 250,- i rabatt ved bruk av koden BLUSHKK2012

Gammel 10-12-12, 11:21   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Effie, her.

allerblush2012 verkar framleis!

Supert!

Da fikk jeg bestilt meg mineralpudder fra i.D og hårkur

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 11:59   #11
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Effie, her.

Det ble visst en ansiktskrem på meg også, men koden der ga bare 200,-.

Tar meg sjeldent råd til dyrere ansikstkremer og har egt funnet en som er bra for meg, men benytter muligheten nå som det ble litt billigere.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 12:55   #12
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fikk 250 i rabatt! Tusen hjertelig takk, da kan jeg vente på ansiktskrem.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 14:09   #13
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Fikk 250 i rabatt! Tusen hjertelig takk, da kan jeg vente på ansiktskrem.

Så rart. Jeg dobbeltsjekket ordrebekreftelsen og der står det 200,- til meg. Tok jeg feil kode da tro? Nei, er rimelig sikker på at jeg brukte den siste der. Uansett, 200,- er flott avslag det altså.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 14:20   #14
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Så rart. Jeg dobbeltsjekket ordrebekreftelsen og der står det 200,- til meg. Tok jeg feil kode da tro? Nei, er rimelig sikker på at jeg brukte den siste der.

Det samme skjedde meg nå.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 16:14   #15
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Så rart. Jeg dobbeltsjekket ordrebekreftelsen og der står det 200,- til meg. Tok jeg feil kode da tro? Nei, er rimelig sikker på at jeg brukte den siste der. Uansett, 200,- er flott avslag det altså.

Jeg fikk opp på bestillingen min at jeg hadde fått 250 kr i avslag, men på kviteringen jeg fikk på mail, sto det 200. Beløpet jeg betaler sier jeg har fått 250 kr i avslag. Så hos meg, så er det oppgitt rabatt som er feil, og ikke hva jeg skal betale, for jeg betaler 250 kr mindre.

Gammel 10-12-12, 11:03   #16
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

NAIS! Kanskje man skulle prøve en bestilling til...

Gammel 10-12-12, 11:44   #17
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk ikke lagt inn den siste rabattkoden nå, bestilte med en annen rabattkode forrige uke. Så to aktive rabattkoder til samme husholdning går altså ikke.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 13:45   #18
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg fikk ikke lagt inn den siste rabattkoden nå, bestilte med en annen rabattkode forrige uke. Så to aktive rabattkoder til samme husholdning går altså ikke.

Eg fekk bruke begge kodane, rett etter kvarandre, begge bestilte i mitt navn. Men eg har sett at det ikkje har fungert på andre, snodige greier.

Skal hente på posten etterpå.

Gammel 14-12-12, 13:35   #19
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Standard

Jeg kan dele en ny rabattkode om ingen andre virker.
Kun kr. 100,- i rabatt da men vel bedre enn ingenting. Gyldig til 15/1.
BLUSHJUL2012.

Gammel 10-12-12, 14:10   #20
Novla
Bør lage seg en tittel selv

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Krem og maske fra REN på vei til meg! Tusen takk!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:07.