|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Lar dere adventsstjerner i papp/papir stå på når dere ikke er hjemme?Eller om natta?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Lar dere adventsstjerner i papp/papir stå på når dere ikke er hjemme?Jeg gjør aldri det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Lar dere adventsstjerner i papp/papir stå på når dere ikke er hjemme?Ja, det er det eneste som står på mens vi er borte, men ikke om natta.
![]() |
#4 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Lar dere adventsstjerner i papp/papir stå på når dere ikke er hjemme?De jeg kjøpte var "eksklusive" og i veldig sånn tjukk papp, men det har kanskje ikke så mye å si?
![]() |
#5 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Lar dere adventsstjerner i papp/papir stå på når dere ikke er hjemme?Ikke et eneste julelys står på her når vi er borte eller sover. Aldri. Vi forlater heller ikke lys på når vi forlater huset ellers heller, eller når vi sover.
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Lar dere adventsstjerner i papp/papir stå på når dere ikke er hjemme?Nei. Jeg elsker å komme hjem til julelys, og jeg elsker å stå opp til julelys, men alt skrus av både om natta og når vi drar hjemmefra. Tør ikke annet, det er jo ikke verdt det overhodet.
![]() |
#9 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Her!
![]() |
![]() Sv: Lar dere adventsstjerner i papp/papir stå på når dere ikke er hjemme?Nei, alt slås av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Lar dere adventsstjerner i papp/papir stå på når dere ikke er hjemme?Nei, vi slår av alt.
![]() |
#11 |
maler
|
![]() Sv: Lar dere adventsstjerner i papp/papir stå på når dere ikke er hjemme?Nei. Ikke andre julestjerner heller. Det er en av de vanligste brannårsakene i juletiden.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Lar dere adventsstjerner i papp/papir stå på når dere ikke er hjemme?Jeg kunne ikke tenke meg å bruke stjerner i papp uansett. Vi hadde en sånn når jeg var liten og den var svartsvidd på den ene sida. Det var alltid små svake lyspærer, men det var tydeligvis nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lar dere adventsstjerner i papp/papir stå på når dere ikke er hjemme?Nei. tør bare ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Lar dere adventsstjerner i papp/papir stå på når dere ikke er hjemme?Niks, vi slår av om natten og når vi går ut. Vi har forøvrig i papp, og den finnes ikke svidd på innsiden etter et par års bruk. Jeg tipper de har blitt litt bedre siden vi var unge.
![]() |
#15 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lar dere adventsstjerner i papp/papir stå på når dere ikke er hjemme?I år har vi ledpære, så vi tar nok sjansen. Blir ikke mye varmt.
![]() |
#16 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Lar dere adventsstjerner i papp/papir stå på når dere ikke er hjemme?
I dag finnes det LED-pærer, og de avgir minimalt med varme. Den eneste faren skulle da være at ledningen tar fyr pga -eh- ett eller annet elektrisk-feil-aktig.
![]() |
#17 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Lar dere adventsstjerner i papp/papir stå på når dere ikke er hjemme?Nei. Alt er av når vi er borte. Og bare lyset på badet og guttas rom er på når vi sover. Er jeg alene er alt av.
![]() |
![]() |
#18 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Lar dere adventsstjerner i papp/papir stå på når dere ikke er hjemme?Jeg skjønner ikke hvorfor man ikke får tak i vanlige adventsstaker og lignende med batterier?! Det hadde jo vært sikrere, og man hadde jo sluppet hele problemstillingen med å ha stikkontakter i nærheten.
![]() |
#19 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lar dere adventsstjerner i papp/papir stå på når dere ikke er hjemme?Nei, jeg skrur av alle lys. Både lamper, adventsstjerner/-staker og innendørs juletrelys. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Lar dere adventsstjerner i papp/papir stå på når dere ikke er hjemme?Nei, men det er mer fordi jeg skrur av alt lys enn brannfare egentlig. Men jeg har ikke i papp da.
![]() |
![]() |
|
|