|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen som har sett Lego Friends eller Playmo-kalender i butikk i Oslo sentrum?Pappaen til vesla trodde visst han kunne gå ut på butikken og kjøpe Playmo eller Lego friends-kalender til vesla i dag. De er jo stort sett utsolgt, men i et forsøk på å hjelpe han (eller egentlig vesla): Har noen sett Playmo eller Lego-kalendere til salgs i Oslo de siste dagene?
![]() |
![]() |
#3 |
Under cover
![]() Sv: Noen som har sett Lego Friends eller Playmo-kalender i butikk i Oslo sentrum?Takk, Maverick! En kjapp ringerunde avslørte også at de har Lego friends igjen på Storo-senteret og Lego city på Steen & Strøm, så da får han nok tak i noe.
![]() |
![]() |
#4 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Noen som har sett Lego Friends eller Playmo-kalender i butikk i Oslo sentrum?Tror jeg så Lego Friends i utstillingsvinduet til Oslo City da jeg kjørte forbi, men han har forhåpentligvis funnet dem nå.
![]() |
#5 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har sett Lego Friends eller Playmo-kalender i butikk i Oslo sentrum?Jeg har dobbeltkjøpt en Lego friends- kalender, så om han ikke får tak i er det bare å si fra.
![]() |
#6 |
Under cover
![]() Sv: Noen som har sett Lego Friends eller Playmo-kalender i butikk i Oslo sentrum?
Tusen takk for tilbudet, men han hadde fått tak i. Ikke helt sikker på hva, men et eller annet.
![]() |
![]() |
#7 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Noen som har sett Lego Friends eller Playmo-kalender i butikk i Oslo sentrum?Kjæresten min fikk kjøpt tre Playmokalendere på Riktige leker i dag. Det er fremdeles håp!
![]() |
#8 |
...med jordbær...
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Noen som har sett Lego Friends eller Playmo-kalender i butikk i Oslo sentrum?Jeg er ganske sikker på at jeg så Lego Friends på Sprell på Grunerløkka i dag.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Noen som har sett Lego Friends eller Playmo-kalender i butikk i Oslo sentrum?De hadde Playmobilkalender på tilbud (100,-) på Toys´R Us rett i utkanten av Oslo på lørdag... men det er kanskje for lenge siden? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|