Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sector alarm. Spinnoff fra JV-tråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-12, 19:51   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sector alarm. Spinnoff fra JV-tråd

De har vært på døra ørtenvis av gangr. og selv om man takker nei, joda så kommer de igjen.

Jeg ønsker ikke oppsøkende salg i mitt private hjem. Og det mest irriterende er at de skal håndhilse med meg

Nei. Jeg er heller ikke intr i basseluskene du fikk av naboen.

Gammel 03-12-12, 19:55   #2
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sector alarm. Spinnoff fra JV tråd.

Jesus, de er ille ja.

Jeg sa i fra at vi ønsket å tenke over tilbudet.

Selger sa: "Jeg synes dere skal skrive under nå jeg!"

Gammel 03-12-12, 19:56   #3
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tjenesten de leverer er dessuten virkelig ikke verdt pengene, så ikke slipp dem inn!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 19:58   #4
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Jesus, de er ille ja.

Jeg sa i fra at vi ønsket å tenke over tilbudet.

Selger sa: "Jeg synes dere skal skrive under nå jeg!"

Jeg husker ikke hvem det var som nekta å gi meg mer informasjon som jeg kunne lese hjemme, for erfaringsmessig var det ingen som skrev under hvis de ikke gjorde det med en gang. Tror du de fikk ny kunde?

Det var ikke sektor alarm da. De er vi kunde hos. Og det var vi som oppsøkte dem den gangen fordi det er de som har best dekning i nabolaget her. Vi er fornøyd.

Gammel 03-12-12, 20:07   #5
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

De er stadig på døra her også. Heldigvis er de lette å kjenne igjen på identifikasjonsmerket på brystet, så nå er det bare så vidt jeg har åpnet døra før jeg sier "nei takk", og lukke igjen. De er jo bortimot umulige å bli kvitt om de får begynne å prate. Langt verre enn JV.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 20:08   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En kollega hadde sector alarm og når sønnen på 8-år utløste alarmen og de ringte hjem så husket han ikke koden. Da s e de like gjerne koden til ham så at jåhan kunne si den til dem.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 20:20   #7
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sector alarm. Spinnoff fra JV tråd

Jeg ble offer for alarmselger engang jeg også, husker ikke hvilket selskap. Jeg var høflig og grei, så vi gikk gjennom det jeg hadde til hvilken pris og hva slags behov vi har. Og konklusjonen hans var at jeg kunne jo bytte, for det han hadde var jo nesten like billig. Da jeg konfronterte han med at jeg da måtte nedbetale ny startpakke, sa han like godt at "men det må man jo alltid når man bytter alarmselskap". Eh ja. Det er nettopp derfor det er uaktuelt å bytte hvis ikke tilbudet er veldig mye bedre.

Gammel 03-12-12, 20:46   #8
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg ble offer for alarmselger engang jeg også, husker ikke hvilket selskap. Jeg var høflig og grei, så vi gikk gjennom det jeg hadde til hvilken pris og hva slags behov vi har. Og konklusjonen hans var at jeg kunne jo bytte, for det han hadde var jo nesten like billig. Da jeg konfronterte han med at jeg da måtte nedbetale ny startpakke, sa han like godt at "men det må man jo alltid når man bytter alarmselskap". Eh ja. Det er nettopp derfor det er uaktuelt å bytte hvis ikke tilbudet er veldig mye bedre.

Gammel 03-12-12, 20:54   #9
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Nei takk. Vi har forsikring."

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 21:04   #10
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig fornøyd med Sector Alarm. Og har aldri hatt noen håndhilsing med dem.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 22:07   #11
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Har hatt Sector Alarm i flere år og er fornøyd. Men, ja, de kom og det var vel derfor jeg ikke ble kvitt dem og gikk for dem. Litt plagsomme rett og slett.

Gammel 03-12-12, 22:09   #12
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var IKKE derfor jeg valgte dem.

Gammel 04-12-12, 08:19   #13
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det var IKKE derfor jeg valgte dem.

Du var ikke kjapp nok med å lukke døra, og vips var papirene signert? :gjetter vilt:

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 08:23   #14
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Oh yeah, de som kjenner meg vet at jeg er håpløs på å si nei til sånt.

Gammel 04-12-12, 08:33   #15
Annki
Englemamma

Annki sin avatar

Medlem siden: Feb 2012
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Vi har Sector Alarm og er veldig fornøyde.

Gammel 04-12-12, 22:05   #16
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Annki, her.

Vi har Sector Alarm og er veldig fornøyde.

Og får ansattrabatt?

Gammel 04-12-12, 23:51   #17
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Jeg har sector alarm og er godt fornøyd. Kan dere opplyse meg om hvorfor jeg ikke burde være fornøyd? Og hva gjør en fornøyd med et alarmselskap egentlig?

Gammel 04-12-12, 23:53   #18
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har Sector alarm og er fornøyde. Men det skal sies at de ikke het det når vi fikk oss denne alarmen. Tror de har byttet navn to ganger siden vi fikk alarmen for 7.5 år siden.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 23:54   #19
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Vi har også Sector Alarm og er fornøyde.

Gammel 05-12-12, 00:12   #20
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Jeg vet ikke hvorfor så mange her er misfornøy med Sector Alarm, jeg er fornøyd fordi:

Mannen som var her og monterte alarmen var utrolig flink, kunnskapsrik og hyggelig, la til rette for at alt skulle passe for akkurat våre behov, tok seg veldig god til til opplæring.

Dagen etter at vi dro på to ukers ferie til Italia gikk alarmen, det viste seg å være strømbrudd på grunn av en jordfeil i komfyren. Alarmselskapet fikk orden på dette, ga beskjed om at det var fikset, og vi kom hjem til alt i orden istedet for råtten stinkende fryseboks og kjøleskap.

De gangene vi har vært i kontakt med Sector Alarm har alt fungert veldig bra. Heldigvis har vi ikke hatt innbrudd, håper ikke å få testet det heller. Når vi selv har utløst alarmen ved et uhell har de alltid ringt øyeblikkelig. Det har skjedd endel ganger, tok litt tid å venne seg til det.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.