Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Fortell meg om Kolymbia, Rhodos

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-12, 21:17   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fortell meg om Kolymbia, Rhodos

Vi skal på ferie i mai, til Kolymbia på Rhodos. Vi skal på i en sånn feriemaskin med all inclusive og bamseklubb og badeland og full pakke, og jeg tror ikke det egentlig er nødvendig å bevege seg utenfor hotellområdet om man ikke ønsker. Reiseselskapet arrangerer "autentisk gresk aften i liten gresk landsby", men jeg tror kanskje ikke akkurat at det er noe for oss. Er det noe vi kan finne på på egenhånd? Plasser å se? Byer å besøke?

Jeg innrømmer at jeg er full i fordommer mot Rhodos og får litt angst med tanken på denne ferieformen, men ser jo at det vil bli supert med små barn, så jeg må nok få til å snu egne dårlige holdninger innen vi skal dra.

Kan dere hjelpe meg?

Gammel 03-12-12, 21:27   #2
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fortell meg om Kolymbia, Rhodos

Vi var der sist i sommer. Er kjempefint der! Dere burde ta turen inn til Rhodos by, gamlebyen, det er det veldig fint.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 21:28   #3
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Også går det båt til Tyrkia fra Rhodos. Og ikke la deg lure av de med skrapelodd i gatene i Rhodos by!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 21:33   #4
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har ikke vært i Kolymbia, men har vært på Rhodos et par ganger. Jeg syns det er veldig fint i gamlebyen i Rhodos by. Det er jo mye turistgreier rundt omkring, men er godt mulig å finne gode restauranter og butikker som selger annet enn suvenirer.

Ellers har vi vært på et par utflukter. En gang dro vi til Akropolis, bestillte billetter lokalt i stedet for igjennom reiseselskapet. Da hentet de oss i båt på stranden og vi hadde en fin båttur dit. En annen gang dro vi på utflukt til Marmaris i Tyrkia. Det var egentlig bare stress og opplegget gikk mest ut på å busse oss rundt til ulike plasser vi kunne shoppe. Så det gjør vi nok ikke igjen

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-12, 19:20   #5
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Vi har vært på charterferie på Rhodos, Kypros, Kreta og Egypt med barna. I tillegg har jeg vært på Gran Canaria før barn. Rhodos er favoritten av disse.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.