|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Trenger noen tips til opplevelser på Gran Canaria for eldreSvigers fyller 70 år begge to og på ene dagen i januar så er de på Gran Canaria. Vi tenkte at gaven skal være en overraskelse for dem der nede. Vi har ingen mulighet til å reise ned, men vi skal på felles tur til sommeren for feiring hele familien, men trenger tips til ting vi kan overraske dem med der nede på Gran Canaria sånn at det er gaven fra oss, for mere ting trenger de jo ikke. De reiser typisk charter til Puerto Rico, men hva kan vi finne på av opplevelse eller annet en dag som kan være fint for dem som de da som typiske charterturister ikke ville gjort selv sånn uten videre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger noen tips til opplevelser på Gran Canaria for eldreNå vet jeg ikke hva foreldrene dine liker, men mine elsker god mat og god vin.
![]() |
#4 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Trenger noen tips til opplevelser på Gran Canaria for eldreJeg anbefaler også Palmitos park. De må få med seg både papegøyeshowet og delfinshowet |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Off the map.
|
![]() Sv: Trenger noen tips til opplevelser på Gran Canaria for eldreHva med en tur utenom turiststripa? Da blir det straks mer 'rustikt' da, ikke så fiffent og fint. Men anbefaler å ta en tur til en fiskerlandsby uten turister og spise Gaios (friterte småfisk)
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Trenger noen tips til opplevelser på Gran Canaria for eldreJa, Gran Canaria er ei vakker øy, rett og slett. Jeg kan virkelig anbefale en tur opp i fjellene og ut fra turistmaskinen!
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Trenger noen tips til opplevelser på Gran Canaria for eldreJeg stemmer også for en tur til en landsby oppe i fjellene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Står på egne ben
![]() Sv: Trenger noen tips til opplevelser på Gran Canaria for eldreEn matopplevelse på en resturant som ikke ligger i allfarvei for alle turister hadde vært noe. Det gjør jo ikke noe å spise tapas å drikke vin midt på dagen når en er der nede. Det må nemlig skje midt på dagen om venninnen min skal ha mulighet til å kjøre dem og svigers snakker heller ikke engelsk, så hun må være med de som "guide"/tolk hvis de skal noe annet sted enn Puerto Rico. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Står på egne ben
![]() Sv: Trenger noen tips til opplevelser på Gran Canaria for eldre
Kom gjerne med forslag til by og resturant om du er noe kjent. Svigermor er ikke glad i lange, svingete og kronglete veier når hun skal sitte på i bil dessverre, så jeg får prøve å unngå det mest mulig. I alle fall ikke lange biten med svingete vei. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|