Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

MeMini-kjole, hvordan er størrelsene?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-12, 23:28   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

MeMini-kjole, hvordan er størrelsene?

Skal bestille en MeMini-kjole. Mercy dress.
Lurer på hvilken størrelse jeg skal bestille.
Hvilke erfaringer har dere med størrelsene? Fortrinnsvis dere som har barn med litt kjøtt på beina.

Har ei som blir tre i februar, og er litt stor for alderen. Bruker 98 nå, men noe av det kan være litt akkurat. Om 104 ikke er så stor tenker jeg at det kanskje går bra å bestille det? Så har vi den litt lenger og?

Er MeMini stor eller små i størrelsen?

Det er denne:

Gammel 05-12-12, 23:31   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MeMini-kjole, hvordan er størrelsene?

Memini er normale i størrelsen vil jeg si. Om de skal være enten- eller, vil jeg mene de er små, men det er lite isåfall. (kun gutteklærerfaring)

Gammel 05-12-12, 23:35   #3
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Hun i butikken i dag sa at de var store , men det varierer fra plagg til plagg .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 23:51   #4
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Vi har vel tre plagg fra MeMini. Alle til gutt og alle er ganske normale i størrelsen. Om noe så er det små i størrelsen, i alle fall ikke store.

Gammel 05-12-12, 23:53   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror jeg ville fått for 104. De har ikke MeMini i Trondheim da tro?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 00:13   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil si at de er litt store. Min store tiåring passer fortsatt 140.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 00:15   #7
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Tror jeg ville fått for 104. De har ikke MeMini i Trondheim da tro?

De har memini her og, men ikke den kjolen.
Og ikke så billig.

Høres ut som jeg like godt kan gå for 104 kanskje.

Gammel 06-12-12, 08:29   #8
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg har kjøpt MeMini Amalie-kjolen i str 7 år til Storesøster på snart 5. Har ikke fått den ennå, men så den i butikk i går og den så ikke stor ut.
Fikk en genser til Lillebror i posten i går i 86/92, og den var hvertfall ikke stor i størrelsen.
Fin kjole.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 09:24   #9
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Ja, er den ikke fiiiin?
Da blir det definitivt 104.
Tusen takk for hjelp! :neje:

Gammel 06-12-12, 22:59   #10
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Ettåringen min har en sparkebukse fra MeMini i str 74, og den har vi inntil nylig brettet opp i beina. Han bruker ellers kun 80 og 86, så jeg syns den er stor i størrelsen.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 23:01   #11
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg bare gutteklær fra MeMini, men jeg synes det er stort i størrelsen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.