Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Haster! (for jeg blir gal) Skriften på skjermen er for liten!

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-12, 20:43   #1
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Haster! (for jeg blir gal) Skriften på skjermen er for liten!

Hjeeeeelp, jeg holder på å bli sprø!
Skriften på laptopskjermen er plutselig blitt mye mindre! (Det har nok noe med at en viss snart 3-åring kjørte bilen sin galman over tastaturet! )

Jeg har alltid kunnet fikse på dette før, for jeg vet det er et eller annet sted jeg må trykke for at det skal komme opp zoom og så forskj. prosenter.
MEN NÅ FINNER JEG DET IKKE!!!

Pleeeeeease hjelp meg før jeg river av meg håret og ender opp i et hjørne og spiller på slurva!

Gammel 08-12-12, 20:44   #2
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haster! (for jeg blir gal) Skriften på skjermen er for liten!

Ctrl+

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-12, 20:45   #3
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Og bare liten skrift? Når terroristen her i huset kjører rally over tastene hender det han snur skjermbildet opp ned. Da blir jeg frustrert, for jeg husker aldri hvordan jeg fikser det.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-12, 20:48   #4
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ctrl 0 (null) resetter tilbake til standard!

Gammel 08-12-12, 20:49   #5
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Og bare liten skrift? Når terroristen her i huset kjører rally over tastene hender det han snur skjermbildet opp ned. Da blir jeg frustrert, for jeg husker aldri hvordan jeg fikser det.

Da hadde jeg IALLEFALL blitt frustrert!!

Gammel 08-12-12, 20:49   #6
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Ctrl + Alt + Pil opp

Gammel 08-12-12, 20:50   #7
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Ctrl 0 (null) resetter tilbake til standard!

:knuseskviseklemme:
Du reddet meg fra å bli spikk steikje gal!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45.