|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2012
Hvor: Vestlandet
![]() |
![]() Barnehagetrøbbel! Hjelp?Tenkte jeg skulle spørre her inne, om litt hjelp :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagetrøbbel! Hjelp?Jeg ville tatt opp dette med styreren i barnehagen. Bleie-slutt er noe som bør gjøres i godt samarbeid hjemme-barnehagen.
![]() |
#4 |
Borte
|
![]() Sv: Barnehagetrøbbel! Hjelp?Vet du hva? Det du skriver er fullstendig horribelt og jeg ville gitt den barnehagen en tale som fikk dem til å tisse på seg selv. Hvis du ikke blir tatt på alvor hos de ansatte og de fortsetter å utsette ungen din for omsorgssvikt så må du bare bytte barnehage. Gjerne med en lang klage til barnehagekontoret eller hvor det nå skal rettes klager. Det du beskriver er helt uakseptabelt, og jeg tror ikke jeg hadde giddet å ha barnet mitt i en barnehage der det jobber noen med så dårlig holdning til barn.
![]() |
#5 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Barnehagetrøbbel! Hjelp?Dette her heeelt sant.. Har flere skrekk-eksempler!! Vil dere høre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Barnehagetrøbbel! Hjelp?Det Røverdatter sa.
![]() |
#7 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Barnehagetrøbbel! Hjelp?Føler at det med bleieslutten er mitt ansvar, og dette må jeg og Isobell finne ut av... Og når vi to er enige om når ho skal slutte/ prøve seg på toalettet, så får vi heller gi beskjed til de.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Barnehagetrøbbel! Hjelp?Ja, tror nok tiden er inne for det.
![]() |
#10 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagetrøbbel! Hjelp?Jeg sitter tilbake med en ubehagelig følelse, og tenker at jeg ikke ville klart å levere ungen min i den barnehagen, selv om jeg skjønner at du må. Kommunikasjonen mellom dere er helt klart ikke god, og jeg ville kalt inn til møte med de ansatte, styrer og kanskje også helsesøster om det er mulig. At ungen byttes på, og får kuldekrem før hun går ut, er minstekrav i mine øyne.
![]() |
#11 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Barnehagetrøbbel! Hjelp?Som barnehagepedagog får jeg alt jeg har av pigger ute, når jeg leser hvordan jenta di har det. Det er totalt uakseptabelt på alle plan, og du skal ikke finne deg i det.
![]() |
#12 |
Borte
|
![]() Sv: Barnehagetrøbbel! Hjelp?Kan du ta ut noe ferie eller permisjon eller noe sånn at datteren din kan få litt ro? Jeg ville nok ringt alle barnehagene i nærheten og tryglet dem om å hoste opp en ledig plass, samt kjeftet på barnehagekontoret og selvsagt også hos styrer i barnehagen. Dette her får jeg så inderlig vondt av å høre og jeg håper virkelig at det ordner seg får dere sånn at dere får en naturlig og UVI-fri bleieslutt.
![]() |
#13 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Barnehagetrøbbel! Hjelp?Tusen takk for alle gode råd!
![]() |
#14 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Barnehagetrøbbel! Hjelp?Be om et møte med pedleder og styrer i barnehagen.
![]() |
#15 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Barnehagetrøbbel! Hjelp?Ja, det er i grunnen litt fantastisk hele greien.. For de i barnehagen sier en ting å gjør noe annet...
![]() |
#16 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Barnehagetrøbbel! Hjelp?Hvis det er fler som opplever problemer, er det kanskje lurt å snakke sammen og ta det opp i SU? Og så ta det videre, hvis det ikke hjelper.
![]() |
#17 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagetrøbbel! Hjelp?Dette er virkelig ikke greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Drømmer
|
![]() Sv: Barnehagetrøbbel! Hjelp?Høres ikke greit ut, jeg ville tatt det med styrer å blir det ikke bedre så hadde jeg gått lenger opp i systemet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Barnehagetrøbbel! Hjelp?Ja, har ikke noe valg i det hele tatt.. Lurer på å ringe å høre om jeg får komme nå.. :-)
![]() |
#20 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Barnehagetrøbbel! Hjelp?Ja, dette har gått aaaalt for langt..
![]() |
|
|