Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barnehagetrøbbel! Hjelp?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-12, 11:03   #1
Cinnenn
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2012
Hvor: Vestlandet
Cinnenn har et hav av muligheter foran seg
Standard

Barnehagetrøbbel! Hjelp?

Tenkte jeg skulle spørre her inne, om litt hjelp :-)

Har ei jente på snart tre år, som går i bhg 4 dager i uken. Ho bruker fremdeles bleier... Ho syns selv at dette er lite kult, men at å gå på do"er bare slikt voksne gjør".
Så når ho starta i bhg i august, ble vi enige om at vi skulle vente med hele do-styret til over jul.

Men nå har det gjentatte ganger hendt at jeg eller min mann har hentet henne klisj bløt og kald i bhg. De bytter ikke på ungen?!?

Nå har jeg tatt sticks av ho flere ganger ettersom ho har sagt at det gjør vondt å tisse, å utslag der... Hatt UVI x2 etter ho begynte i bhg.
Har prøvd å snakke med de om dette, men får bare dratt nedover hodet at jenta snart er tre år å ikke bør bruke bleier...
Å disse som kommer med slike uttalelser er ikke faglærte en gang, å her er jeg sykepleier... Begynner å lure på å ta ho ut av hele barnehagen...

Så hva gjør jeg? Ho er ikke klar for å slutte enda... Å at de tvinger henne, gjør slett ikke ting bedre....

Håper å få litt råd/tips og om andre eventuelt har vært i samme situasjon..

Cinnenn er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:43.