|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
![]() Fint teppe til å ha under juletreetFinnes det et pent, stilig rundt teppe til å ha under juletreet. Alle er glorete og stygge og grønne og rød av de jeg har sett..
![]() |
#2 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fint teppe til å ha under juletreetFerm Living sitt skulle jeg gjerne hatt tak i.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fint teppe til å ha under juletreetJeg har kjøpt noe ala dette på Åhlens:
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Fint teppe til å ha under juletreetMin mor har en i jutestrie, ganske gammel men jeg synes den er fin. Den er håndbrodert med nisser, riskremgryte, mm; riktig mye arbeid i den. Jeg har tenkt å lage en selv, men har slitt med å finne fine jute som ikke er for gissen (langt mellom trådene). Tanken er at jeg kan klippe til filt og lime på (slik at den blir ferdig i løpet av en middels arbeidsøkt). De hadde tydeligvis adang til bedre jute (/hessian) før enn nå for tiden. Man kan kante den med bånd i rødt, hvitt, grønt alt ettersom om man har lyst, og få de fargene man ønsker. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|