|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan pakke inn konsertbilletter?Siden Myrsnipa fikk masse gode tips: hvordan pakker jeg inn
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvordan pakke inn konsertbilletter?Mange esker inni hverandre? Innerst et par sokker med billetter inni?
![]() |
#3 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Hvordan pakke inn konsertbilletter?Jeg skal gi bort One Direction billett til frøkna mi. Pakker den sammen med en 1D kalender. Ikke spesielt spennende pakket inn da, men jeg tror det blir morsomt når hun oppdager billetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan pakke inn konsertbilletter?I en stor pappkasse, fylt med litt store steiner, hvor billettene ligger helt i bunnen av kassa?
![]() |
#5 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvordan pakke inn konsertbilletter?Jeg ville pakket den i en stor eske. Husker enda reaksjonen til de to eldste i fjor, da de så iphonene i bunnen av eskene. Ubetalelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvordan pakke inn konsertbilletter?
Oi! Takk! Jeg gir konsertbiletter til mamma og pappa, dette er knallide. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvordan pakke inn konsertbilletter?Jeg ville tatt en liten notisbok, limt inn bilder av Justin Bieber, og litt sangtekster og bla, bla, bla, og på siste side ville jeg festet billettene.
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvordan pakke inn konsertbilletter?Her var det mange gode ideer! Pøbelprinsessen skal nemlig også få JB-billetter. Det ser ut som om det er julegaven enhver relativt møblert tiåring får i gave i år.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan pakke inn konsertbilletter?Gode idéer det med ballongene.
![]() |
#10 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvordan pakke inn konsertbilletter?Jeg har pakket inn konsertbilletter til farmor og farfar i lyslykter som barna har laget. Men her er det jo snakk om en litt annen målgruppe.
![]() |
#11 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hvordan pakke inn konsertbilletter?Jeg har kjøpt en rund gaveeske som jeg skal legge billettene til mannen i. Vurderer å legge noen legobiter eller noe oppi for at det skal "rasle" litt.
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvordan pakke inn konsertbilletter?Jeg fikk en gang en stor pakke hvor jeg først pakket opp ett lag og fant en tiara, en tryllestav og et trylleformular jeg måtte si for å åpne resten. Så pakket jeg opp ett lag til og fant en stor kakeboks fyllt av godis, frukt og to konsertbilletter.
![]() |
#13 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hvordan pakke inn konsertbilletter?Jeg pakket inn billetter til mannen (og meg) fra barna inni en 200g melkesjokoladeplate. Altså jeg lirket den forsiktig åpen, la de pent inni og limte pent igjen med det selvklebende limet som er på disse pakningene nutildags.
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvordan pakke inn konsertbilletter?Oi. Så oppfinnsomme dere er. Suppa får JB-billetter og får bare en kopi av billettene. Vi befinner oss ikke hjemme nå og heller ikke på julaften, så hun får det bare pakket inn i en konvolutt.
![]() |
![]() |
#17 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan pakke inn konsertbilletter?Jeg fikk konsertbilletter til jul i fjor.
![]() |
|
|