|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Rolig SPA-hotell i grei avstand til Oslo og SkienLillesøster ble akkurat 30 år, og gaven fra meg er en tur. Siden hun er syk og jeg så godt som alene med ungene, vil vi gjerne ha et rolig opplegg, med en overnatting og gjerne muligheter for massasje og bading og sånt.
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Rolig SPA-hotell i grei avstand til Oslo og SkienHolmen er helt greit tror jeg. Maten er god. Mye business-lunsjer på hverdager, jeg har ikke spist middag der på årevis så det vet jeg ikke noe om. Jeg har ikke tatt spa, men vært innom spa-avdelingen for en spray-Tan engang, såvidt jeg husker så det veldig fint ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rolig SPA-hotell i grei avstand til Oslo og SkienDet er et utenfor.Strømstad. Har ikke vært der, men det ligger fint til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rolig SPA-hotell i grei avstand til Oslo og SkienJeg har vært på Holmen fjordhotell en gang og da var maten skikkelig kjip. Testet ikke spa-delen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Drømmer
|
![]() Sv: Rolig SPA-hotell i grei avstand til Oslo og SkienJeg var veldig fornøyd med Holmen spa de første gangene jeg var, siste gangen derimot var det så mye styr med blabehandling som ikke varte så lenge som den skulle at jeg ikke har vært der siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Klar
|
![]() Sv: Rolig SPA-hotell i grei avstand til Oslo og Skien
Ja. Kragerø resort har akkurat fått nye eiere, og vi fikk en veldig god deal da vi var der. Mye billigere enn Farris bad, derfor greit å sjekke ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rolig SPA-hotell i grei avstand til Oslo og SkienVi var i Kragerø da det var nyåpnet der, og koste oss til tross for en del "nyåpnings-mangler". Vil tro det er enda bedre der nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Rolig SPA-hotell i grei avstand til Oslo og SkienSon Spahotell er veldig fint!
![]() |
#15 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Rolig SPA-hotell i grei avstand til Oslo og SkienTusen takk for alle tilbakemeldinger! Farris bad er nok litt dyrere enn jeg hadde tenkt, men Kragerø er egentlig supert. Kort avstand for meg, så det er veldig greit.
![]() |
#16 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Rolig SPA-hotell i grei avstand til Oslo og SkienKragerø har jeg vært på noen ganger, men ikke prøvd spa der. Maten har vært god, selv med ulike eiere. Rolig og fint der og fine rom/leiligheter.
![]() |
#17 |
Klar
|
![]() Sv: Rolig SPA-hotell i grei avstand til Oslo og Skien
Spa-anlegget er nydelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rolig SPA-hotell i grei avstand til Oslo og SkienÅh... Det høres herlig ut. Håper dere får en fantastisk tur!
![]() |
|
|