|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Hjelp, finner ikke Freia appelsinsjokoladeJeg så den for en del uker siden på butikken (trolig Rema), men kjøpte ikke da. Det skulle jeg gjøre senere... (ellers var jeg redd jeg skulle spise de da.
![]() |
#2 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, finner ikke Freia appelsinsjokoladeJeg så på den lokale Rema for noen dager siden. Kan kikke i dag, og om de fortsatt har kan jeg kjøpe noen og sende til deg. Hvor mange vil du evnt ha? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, finner ikke Freia appelsinsjokoladeLitt dyrt med porto, men jeg så de senest i går. Det ville nesten vært rart om de var tom alle steder før jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Hjelp, finner ikke Freia appelsinsjokoladeJeg så denne på Kiwi senest i går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hjelp, finner ikke Freia appelsinsjokoladeVed frokosten torsdag, før jeg kom fra nattevakt, hadde visst mellomste sagt til K at hun så slik sjokolade på onsdag på Narvesen da hun var på senteret. Da K sa dette til meg på kvelden latet jeg som jeg ikke var interessert.
![]() |
#7 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hjelp, finner ikke Freia appelsinsjokoladetakk blåbær, men har funnet. Og jeg vet at iallefall Kiwi og Rimi har hatt, men der var det tomt da jeg spurte.
![]() |
#8 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hjelp, finner ikke Freia appelsinsjokolade
Kanskje derfor.
![]() |
![]() |
#9 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hjelp, finner ikke Freia appelsinsjokoladeÅ nå ble jeg glad for å se at du hadde funnet det. Det var så dumt at de var blitt utsolgte her |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|