Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hjelp, finner ikke Freia appelsinsjokolade

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-12, 08:58   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Hjelp, finner ikke Freia appelsinsjokolade

Jeg så den for en del uker siden på butikken (trolig Rema), men kjøpte ikke da. Det skulle jeg gjøre senere... (ellers var jeg redd jeg skulle spise de da. )

Vel, nå er det "senere" og jeg finner de ikke noen sted. Skulle ha i julestrømpa til både mellomste og samboeren, for de er begge superglade i den.

Kan det være utsolgt? Hvorfor de ikke selger den året rundt skjønner jeg ikke, men jeg vil ha den nå.

Har sjekket alle matbutikker her bortsett fra Kiwi her i byen, pluss en Narvesen butikk.

Noen som har sett de i butikker de siste dagene? Er nesten fristet til å si at jeg betaler + porto for den som vil sende to til meg...

Gammel 20-12-12, 09:00   #2
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, finner ikke Freia appelsinsjokolade

Jeg så på den lokale Rema for noen dager siden. Kan kikke i dag, og om de fortsatt har kan jeg kjøpe noen og sende til deg. Hvor mange vil du evnt ha?

Edit- lese skikkelig- to stk, ja..

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 09:05   #3
arrow
Erfaren

arrow sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

Litt dyrt med porto, men jeg så de senest i går. Det ville nesten vært rart om de var tom alle steder før jul.

arrow er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 09:51   #4
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg så denne på Kiwi senest i går.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-12, 10:18   #5
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Ved frokosten torsdag, før jeg kom fra nattevakt, hadde visst mellomste sagt til K at hun så slik sjokolade på onsdag på Narvesen da hun var på senteret. Da K sa dette til meg på kvelden latet jeg som jeg ikke var interessert.

I går, da eldste skulle på senteret, fikk hun i oppdrag å kjøpe to stykker. Så nå er det i boks!

Nå har jeg lært at jeg skal kjøpe første gang jeg ser de før jul.

Gammel 22-12-12, 10:26   #6
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Kiwi har den i sortementet sitt iallefall.

Gammel 22-12-12, 10:35   #7
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Standard

takk blåbær, men har funnet. Og jeg vet at iallefall Kiwi og Rimi har hatt, men der var det tomt da jeg spurte.

(hvorfor er det alltid massevis av annet julegodt på tilbud etter jul, mens det som virkelig er godt går tomt en uke før??)

Gammel 22-12-12, 21:03   #8
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

takk blåbær, men har funnet. Og jeg vet at iallefall Kiwi og Rimi har hatt, men der var det tomt da jeg spurte.

(hvorfor er det alltid massevis av annet julegodt på tilbud etter jul, mens det som virkelig er godt går tomt en uke før??)

Kanskje derfor.

Gammel 23-12-12, 23:35   #9
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Å nå ble jeg glad for å se at du hadde funnet det. Det var så dumt at de var blitt utsolgte her

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:27.