Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Flybillett i eple?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-12, 12:28   #1
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Flybillett i eple?

Jeg var en av de heldige som klarte å karre til seg billige billetter med Norwegian til New York og mannen får tur i julegave. Jeg vil veldig gjerne gi ham gaven på et litt mer kreativt vis enn å bare printe ut reiseruta og putte i en konvolutt.

De har skikkelig store epler på min lokale matbutikk om dagen og jeg lurte på om jeg kunne få putta billetten inni på et vis. Så langt har jeg vurdert å printe den ut i feks A6, rulle den sammen og så putte den i et sånn lite vannrør som man får hvis man kjøper feks en enkel rose for så å få skjært ut litt av eple og lagt rørret inn. Får jeg skjært til ette på en pen måte? Får jeg et slikt rør hvis jeg spør pent påb lomsterbutikken? Innspill?

Andre ideer mottas og med takk. :-)

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 12:31   #2
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flybillett i eple?

Kan du ikke bruke en sånn dings til å stikke ut kjernen med? Da får du jo et jevnt hull, og du kan sikkert finne et rør som passer. Gamle damer pleier å ha sånne.

Edit - Sånn: http://www.dick.no/index.cfm?template=9&id=413

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 12:32   #3
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Kan du ikke bruke en sånn dings til å stikke ut kjernen med? Da får du jo et jevnt hull, og du kan sikkert finne et rør som passer. Gamle damer pleier å ha sånne.

Sånn til å stikke ut kjerner med var lurt. Det kan vel heller ikke koste all veren å kjøpe.

Gammel 20-12-12, 12:36   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Edit - Sånn: http://www.dick.no/index.cfm?template=9&id=413

Jasså? En sånn har jeg også, betalte maks 20 kroner.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 12:47   #5
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg har og.

Gammel 20-12-12, 12:48   #6
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har og. :gammel:

Gammel 20-12-12, 12:51   #7
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 12:52   #8
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Kan du ikke legge dem i en epleboks, altså sånne som beskytter eplet.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 13:03   #9
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Kan du ikke legge dem i en epleboks, altså sånne som beskytter eplet.

Jo, gjerne det.Hvis jeg klarer å oppdrive en sånn uten for mye pes i løpet av de neste dagene. Aldri sett før. Hvor selges de?

Gammel 20-12-12, 13:05   #10
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Ha ha. Jeg har en jeg og.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 13:14   #11
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Jo, gjerne det.Hvis jeg klarer å oppdrive en sånn uten for mye pes i løpet av de neste dagene. Aldri sett før. Hvor selges de?

De har fulgt med pakkene med Pink Lady epler. Sjekk matbutikkene.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:04.