|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Dere med influensaerfaring: Hva gjør jeg som vertinne på julaften?Tirsdag kveld fikk jeg plutselig tørrhoste og feber, hodepine. Litt kvalm/dårlig mage i går, men klarte fint å være i byen 2-3 timer, men så kom feberen og all snørra på kvelden. Fortsatt feber i dag. Ibux hjalp meg mange timer midt på dagen, men nå er den her igjen. Dvs feber 4. kvelden. Det kan jo ligne influensa, for jeg får sjelden særlig feber ved forkjølelse, i såfall går den fort over. Men jeg har ikke leddsmerter, bare vondt i hele topplokket.
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein Sist redigert av Amelie : 22-12-12 kl 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere med influensaerfaring: Hva gjør jeg som vertinne på julaften?Jeg tenker vel egentlig at det ikke høres ut som influensa. Men ville uansett informert gjestene og latt dem avgjøre for seg selv.
![]() |
#3 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere med influensaerfaring: Hva gjør jeg som vertinne på julaften?Jeg har influensa, og er helt utkjørt, men i langsom bedring etter snart en uke. Mine foreldre kommer ikke på julaften, fordi min far er i risikogruppe. Svigers kommer, etter eget valg. Synes det er greit å la folk velge selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Dere med influensaerfaring: Hva gjør jeg som vertinne på julaften?
Pga manglende leddsmerter?
![]() |
![]() |
#5 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Ja, og generell form. Men det finnes folk som ikke blir helt dausjuke med influensa, visstnok.
![]() |
#6 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Dere med influensaerfaring: Hva gjør jeg som vertinne på julaften?Hm, ja, jeg trodde jo jeg var frisk da jeg dro på julehandel igår, med bare et snev av magevirus og litt hoste. Men altså febertåke i går kveld/natt/i morges + etter kl 16.
![]() |
![]() |
#7 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Du går ikkje på julehandel med snev av magevirus. :hyl:
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
jeg er enig. Jeg sover bort tre døgn når jeg har i influensa og klarer nesten ikke å komme meg på do alene for det føles som en mil å gå. Deretter er jeg sliten og syk, men ikke sp sovende i 2-3 dager. Det finnes de som ikke går det så kraftig, men det er vel unntaket. I tillegg har jeg vondt i kroppen og er jeg ikke forkjølet eller har spesielt vondt i halsen, men det er det vel noen som er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Dere med influensaerfaring: Hva gjør jeg som vertinne på julaften?Det er jo ikke alle som blir like dausjuke av influensa, og ikke alle som får leddsmerter ved feber, så det er jo veldig vanskelig å si sånn fra avstand hva dette er.
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Dere med influensaerfaring: Hva gjør jeg som vertinne på julaften?Riktig god bedring. Håper du blir frisk fort.
Men jeg må bare kommentere dette: du har vel ikke tenkt å kjøre bil hvis du har feber? Det er uansvarlig kjøring i min bok. Ikke minst når du blir så satt ut av feber som du skriver at du gjerne blir. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Med & uten trylleformel.
|
Takk!
![]() |
![]() |
#12 |
Med & uten trylleformel.
|
Njoda, sorry! Jeg kunne dessverre ikke holde meg hjemme pga bare litt murring i magen, etter 2 dagers sengeleie og snart jul. Men jeg skal skryte av generelt meget god håndhygiene da.
![]() |
![]() |
|
|