![]() |
#1 |
Snart Fru
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: I et hus med utsikt
![]() |
![]() iPad3Har bestemt meg for å unne meg selv en iPad3, har gått å sikla på iPad lenge.
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPad3Jeg har en iPad 1gen med 3G, det bruker jeg så og si aldri. Jeg har fått en iPad mini nå uten 3G og med 64gb. Jeg synes 32 gb ble for lite for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPad33G trenger du da trolig ikke. Man kan dele nettforbindelsen på telefon til iPad-en om man ville ha iPad-en på nett via mobilnettet.
![]() |
#4 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPad33G klarer du deg uten, 32GB er nok for meg. Jeg laster filmer inn og ut av Ipaden etter behov, bruker den ikke til permanent lagring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Sv: iPad3Når iPad 3 kom gikk de over til å bare kalle nyeste modell "The new iPad" - nok så forvirrende egentlig. Men det finnes altså to versjoner av iPad lansert i 2012 med Retina-skjerm. Nyeste versjonen, som ble lansert samtidig som iPad Mini, har noe raskere prosessor. Selve skjermen er vel den samme.
![]() |
#7 |
<*(((<
|
![]() Sv: iPad3Jepp, som mrc sier, så har iPad 3 også Retina-skjerm. Den ble markedsført i Norge som "Nye iPad", mens den aller nyeste er blitt markedsført som "iPad med Retina-skjerm". Selv om forskjellen på de to hovedsakelig er at nyeste har A6-prosessor og ny connector.
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
![]() Sv: iPad3Jeg er nybakt iPhone 5-eier og kommer til å vente på iPad 4, av den enkle grunn at det er mer praktisk når dingsene har samme tilkobling. Det var irriterende med ny tilkobling på phonen, selv om jeg ser at den nye er en forbedring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
<*(((<
|
![]() Sv: iPad3
Hvordan vente på? "iPad 4" med den nye tilkoblingen er som nevnt her for lengst.
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
Har den siste iPaden som ble lansert i Norge ny tilkobling altså? Da misforsto jeg; jeg trodde det var en av de tingene som skilte 3-eren og den såkalte 4-eren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
<*(((<
|
Jepp. 3-ern ble lansert i vår, og den såkalte 4-ern ble lansert i oktober. Med Lightning connector, altså den nye tilkoblingen.
![]() |
#13 |
Ja, hadde vært mye enklere om de hadde kalt det 2, 3, 4 osv eller noe... 3S kanskje for nyeste versjon... gir et problem for "mannen i gata" når det f.eks. skal kjøpes tilleggsutstyr.
![]() |
#15 |
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPad3Jeg har iPad 3 uten, men har iPhone som kan dele nett om nødvendig.
![]() |
#16 |
<*(((<
|
![]() Sv: iPad3Ja. (Første linje i produktbeskrivelsen: "Den nye iPad-en er i sin fjerde generasjon […]".)
![]() |
|
|