Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilken selvbruningskrem?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-07, 11:42   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken selvbruningskrem?

Tenkte å komme sommeren litt i forkjøpet - litt brukbare legger neste helg i København.

Noen som har en god selvbruner å anbefale? Går det greitt å eksponere behandlede hudpartier for sol? :nybegynner:

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 11:43   #2
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken selvbruningskrem?

Eg likar godt Dove sin Summer Glow. Billig og heilt grei. Eg har brukt slike kremmar kvar sommar, så eg har soleksponert huda mi ja.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 12:04   #3
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken selvbruningskrem?

Skulle kjøpe Dove sin i år også, men de hadde den ikke. Kjøpte Nivea sin. God den å!

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 12:17   #4
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken selvbruningskrem?

Jeg synes l'oreal sin Sublime bronze er veldig bra.
Lykke til, og husk å vaske deg godt på hendene etterpå!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 12:39   #5
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken selvbruningskrem?

Tror jeg har prøvd nesten alle som er å få tak i. Fant en suveren en i USA som selvsagt ikke er å få tak i her; det var en mousse med brunfarge slik at man både fikk instant farge, kunne legge på jevnt uten skjolder og så var det mild selvbruningseffekt (som så naturlig ut).

Nå bruker jeg Natusan og Dove sine litt-og-litt-varianter, og synes de er kjempebra. Men det tar jo noen dagers bruk før man får ordentlig farge, men heller det enn skjolder (og masse lukt!!!).

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 12:43   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken selvbruningskrem?

Jeg fikser aldri dette med selvbrunere, jeg (og er det noen som trenger det, må det vel være solhatende, surmelksblå meg). For det første blir det alltid skjolder. Smører jeg meg med bodylotion først, blir det overhodet ingen farge. For det andre synes jeg det alltid lukter rart av disse kremene - en lukt som gjennomsyrer alt av klær, sengetøy etc. Jeg kjøper flaske på flaske, som blir stående ubrukt i skapet. Er det noen som gidder å gi meg noen tips om hvordan man kan oppnå et godt resultat?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 15:24   #7
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken selvbruningskrem?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg fikser aldri dette med selvbrunere, jeg (og er det noen som trenger det, må det vel være solhatende, surmelksblå meg). For det første blir det alltid skjolder. Smører jeg meg med bodylotion først, blir det overhodet ingen farge. For det andre synes jeg det alltid lukter rart av disse kremene - en lukt som gjennomsyrer alt av klær, sengetøy etc. Jeg kjøper flaske på flaske, som blir stående ubrukt i skapet. Er det noen som gidder å gi meg noen tips om hvordan man kan oppnå et godt resultat?

Prøv de som er gradvis selvbrunende. Jeg har aldri fått skjolder av dem og de lukter ikke like vondt. Styr unna en som stinker sitron, tror det er nivea.
Skal du smøre deg med bodylotion først må du vente til den er helt trukket inn. Men disse gradvise er jo bodylotion fra før av.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 15:30   #8
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken selvbruningskrem?

Har veldig god erfaring med selvbruneren fra Sisley (fås på Gimle parfymeri i Oslo ) og Kanebo. Sistnevte ga fin farge, men luktet litt den første dagen.
Synes selvbruning er helt genialt, jeg . Hvertfall i disse tider da jeg heller mot svakt Azurblå hudfarge . Lekkert på sommeren også - sprite opp den naturlige fargen litt.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 15:47   #9
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken selvbruningskrem?

Takk for tips!

Ingen som har prøvd noe helsekost-stæsj? Jeg tenker på noe uten parabener, men kan jo hende det finnes noen utenom helsekostbutikkene, kanskje.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 22:00   #10
Cilius
På flyttefot
 
Cilius sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Snart på landet
Innlegg: 143
Cilius er litt kulCilius er litt kul
Standard

Sv: Hvilken selvbruningskrem?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Takk for tips!

Ingen som har prøvd noe helsekost-stæsj? Jeg tenker på noe uten parabener, men kan jo hende det finnes noen utenom helsekostbutikkene, kanskje.

Skulle akkurat til å skrive at jeg ikke er så glad i selvbruere pga at de inneholder på mye snusk...
Lavera har selvbruner, men jeg har ikke prøvd den ennå. Den skal være fri for snusk og fås på helsekosten.

__________________
Lillemor født august 2004 og Rampetrollet født juni 2011
Cilius er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 22:12   #11
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken selvbruningskrem?

Jeg leste en test av selvbruningskremer i KK idag da jeg var på trening. Der var det en fra Dior (med litt farge på selve kremen) som vant, og en tilsvarende fra Helena Rubinstein som også var bra.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 22:23   #12
Sarelle
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 6
Sarelle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken selvbruningskrem?

Bruker Shine sin, blir jevn farge, men den lukter stygt

Sarelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 22:24   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken selvbruningskrem?

Jeg bruker den som selges på Body Shop. Jeg synes i hvert fall at jeg blir litt brunere, og den tørker forholdsvis fort. Ikke er den så verst dyr heller.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 22:28   #14
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken selvbruningskrem?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Jeg synes l'oreal sin Sublime bronze er veldig bra.

Der er jeg ikke enig. Jeg kjøpte denne og smurte på bena siden jeg skulle gå barlegget på en fest i helgen, og det var en ordentlig katastrofe. Ujevnt og skjoldete, og fargen var ikke fin Så da ble det knestrømper

Jeg liker Dove og Natusan sine bodyloitions med selvbruning. I tillegg har jeg god erfaring med Pis Buin skum og Guinot krem.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 22:33   #15
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken selvbruningskrem?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg bruker den som selges på Body Shop. Jeg synes i hvert fall at jeg blir litt brunere, og den tørker forholdsvis fort. Ikke er den så verst dyr heller.

Signerer denne. Bodyshop sin er super i fht pris.

Liker ikke Dove og Nivea sine.. ble skjolder her. Tan Can sin spraytan er definitivt den beste!!!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 00:05   #16
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken selvbruningskrem?

Har prøvd og brukt mange opp gjennom årene og må si jeg synes Dior sin er helt enestående. Ikke overassket over at den kom best ut i test igjen!

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 22:06   #17
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken selvbruningskrem?

Huske å peele vekk gamle hudceller jenter! Bruk en skrubbekrem, skrubbehanske og, eller rett og slett sukker Fortynn selvbruningskremen med vanlig bodylotion på albuer og knær, da slipper dere unna ekstra ujevne flekker der.

Husk at tørr hud tar mer farge fordi den trekker mer krem!!

Husk å vaske hendene til slutt. I motsetning til naturlig brunfarge, gir disse kremene innsiden av hendene farge også

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis

Sist redigert av Billa : 24-04-07 kl 14:15. Årsak: Klarte ikke overse skrivefeilene :rødme:
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 22:19   #18
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken selvbruningskrem?

Billa kom med skrubbetipset, et must. Eg har ingen preferanser tilkva skrubb som er best, så bruke berre en billig Nivea-sak. Men finns sikkert gode, dyre som tilføre litt fukt også.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 12:48   #19
smbr
Fullverdig medlem
 
smbr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 97
smbr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken selvbruningskrem?

Jeg har blitt gledelig overasket over selvbrunings-våtserviettene til Comodyne - fås på VITA.
Men jeg har bare brukt de på ansikt og hals; ikke over hele kroppen. Men de lukter i hvertfall ikke lugubert, og har en grei pris.

smbr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 22:18   #20
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken selvbruningskrem?

Opprinnelig lagt inn av xx1000xx, her.

[snip spam]

Snikreklame??

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09

Sist redigert av torsk : 15-10-12 kl 15:30. Årsak: Fjernet spam
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no