Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dehydrert? Det gikk bra ganske lenge, da

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-13, 22:52   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Rødme

Dehydrert? Det gikk bra ganske lenge, da

Jeg er trofast seer av Greys Anatomy, så også idag. Og jeg griner, hver gang.
Før programmet begynte gikk jeg å sa til mannen at nå var det på tide å bli dehydrert igjen, han bare lo, han gråter jo aldri han.

Vel, det gikk bra lenge, helt til Arizona og Callie står i dusjen.
Og jeg hadde ikke fjernet maskaraen min før programmet begynnte.

Mannen kommer ned, jeg står med ryggen til han og følgende skjer:
Mannen: gikk det bra eller ble du dehydrert?
Jeg: det gikk bra, ganske lenge... og her snur jeg meg
Mannen:
Jeg ser altså ut som et spøkelse eller annet, med svarte renner nedover kinnene. Men det gikk bra ganske lenge altså.
Mannen ler fremdeles.

Jeg kan bare ikke noe for det, men den serien får meg til å grine, hver gang. Men idag gikk det bra ganske lenge iallefall.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 22:57   #2
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dehydrert? Det gikk bra ganske lange da.

Kjenner til det der ja.
Jeg griner av det meste, til og med sinnasnekkeren.
Kjente tårene i dag jeg også, da de sto i dusjen.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 06:48   #3
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Jeg griner av det meste, til og med sinnasnekkeren.

Jeg får også lyst til å grine hver gang han skal leke psykolog og samlivsekspert.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 11:10   #4
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg får også lyst til å grine hver gang han skal leke psykolog og samlivsekspert.

Jeg griner ikke av psykolog/sinna-snekkeren, men av mange tragiske kår barn lever under.
Å se gledestårer til et barn som får et rom uten muggsopp, søppel, minusgrader
(som egentlig er en selvfølge) DET får meg til å grine.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 22:58   #5
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dehydrert? Det gikk bra ganske lenge, da

æsj- glemte det i dag

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 23:45   #6
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

æsj- glemte det i dag

Gammel 01-01-13, 23:49   #7
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I know the feeling.

Alene i romjula uten barn, på sofaen, med feber og mange timer foran tvn = mange tårer. :sippeguri:

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 00:32   #8
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg må slutte å se Grey's. Det er så slitsomt å grine så mye.

Gammel 02-01-13, 08:14   #9
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg begynte å grine av Linn Skåber på "Hvem tror du at du er" . Så jeg var ferdiggrått da Grey's begynte, men vanligvis er det en kamp mot tårene ja .

Gammel 02-01-13, 09:08   #10
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg griner sjelden av Greys, men av Parenthood? Hver eneste gang. Jeg så to episoder på rad i romjula, og var helt ødelagt etterpå. Mannen rister bare oppgitt på hodet.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 09:37   #11
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Jeg griner aldri av Greys eller andre serier basert på skuespill, men jeg kan fint grine av Masterchef og Sinnasnekkeren o.l.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:33.