Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor mye budsjetterer dere med i overnatting på ferie pr natt?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-13, 12:17   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Hvor mye budsjetterer dere med i overnatting på ferie pr natt?

Veldig generelt spørsmål og skjønner det er avhengig av hvor man reiser altså. Vi skal være nesten tre uker i England i april og ser for oss at vi trenger å leie leilighet med to soverom der vi skal bo. Vi skal nok være en uke i Bath, en uke i sussex et sted og så "må" nok til wales en tur på fotballkamp. Har sett litt rundt og har nå funnet leilighet til ca tusen kroner natta sentralt i Bath. Ganske høy standard og to soverom. Synes egentlig at det er ganske ok pris, men tenkte jeg skulle høre litt hva dere andre bruker på overnatting. Vi er to voksne og to barn.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 13:21   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye budsjetterer dere med i overnatting på ferie pr natt?

Får jeg overnatting til 1000 kr natta er jeg veldig godt fornøyd. Jeg forsøker å komme meg ned mot den prisen der. Men vi er to personer mer.

Gammel 02-01-13, 13:25   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1000 kroner natten for leilighet i England med god standard, hadde jeg vært fornøyd med. Vi har vært nede i 6–700 kroner natten (for to år siden), men da snakker vi fire personer på ett rom og støv i krokene.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 13:26   #4
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jeg planlegger England-tur til sommeren, ser ut som om jeg må regne med ca 1500 - 1700 kroner per natt der vi skal (vi skal til Cambridge og er 2 flere enn dere), så 1000 kroner synes jeg høres supert ut!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 14:29   #5
Novla

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Veldig generelt spørsmål og skjønner det er avhengig av hvor man reiser altså. Vi skal være nesten tre uker i England i april og ser for oss at vi trenger å leie leilighet med to soverom der vi skal bo. Vi skal nok være en uke i Bath, en uke i sussex et sted og så "må" nok til wales en tur på fotballkamp. Har sett litt rundt og har nå funnet leilighet til ca tusen kroner natta sentralt i Bath. Ganske høy standard og to soverom. Synes egentlig at det er ganske ok pris, men tenkte jeg skulle høre litt hva dere andre bruker på overnatting. Vi er to voksne og to barn.

Tusen kroner natta sentralt i Bath synes jeg høres ut som en veldig god pris, Bath er dyrt.

Ellers har vi pleid å budsjettere med ca. 800 pr. natt i leilighet i UK (men da har vi enten vært 2 voksne eller 2 voksne og én baby, det blir nok dyrere neste gang, når vi blir 4 ).

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

1000 kroner natten for leilighet i England med god standard, hadde jeg vært fornøyd med. Vi har vært nede i 6–700 kroner natten (for to år siden), men da snakker vi fire personer på ett rom og støv i krokene.

Det høres kjipt ut, men det er fullt mulig å få fine leiligheter til den prisen og under; vi har f.eks. bodd her for £39 (riktignok utenom sesong) og her for £58 pr. natt.

Gammel 02-01-13, 14:36   #6
Høns

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ca 1000 kr natten, men litt pluss og minus utfra hvor vi befinner oss.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 10:21   #7
vixen

vixen sin avatar

vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Takk for tilbakemeldinger. Skal straks begynne å booke overnattinger nå. Nesten tre hele uker blir bra altså. Gleder meg masse! Blir Bath, Lewes, Wales et sted og et par netter i London. Og kanskje en natt sør i Cornwall for vi har tenkt oss på biltur.

Gammel 22-06-13, 03:08   #8
Novla

Novla sin avatar

Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Takk for tilbakemeldinger. Skal straks begynne å booke overnattinger nå. Nesten tre hele uker blir bra altså. Gleder meg masse! Blir Bath, Lewes, Wales et sted og et par netter i London. Og kanskje en natt sør i Cornwall for vi har tenkt oss på biltur.

Kan jeg spørre hvor dere bodde i Lewes? Vi vurderer nemlig å dra dit i sommer/høst, men sliter litt med å finne passende, barnevennlig leilighet/cottage.

Gammel 23-06-13, 16:00   #9
vixen

vixen sin avatar

Standard

Jepp. Det ble derfor Brighton i stedet.
Ruta ble Brighton, Bath, Snowdonia (wales) og London.

Gammel 23-06-13, 21:05   #10
Novla

Novla sin avatar

Standard

Jepp. Det ble derfor Brighton i stedet.
Ruta ble Brighton, Bath, Snowdonia (wales) og London.

Aha, ja, det forstår seg. Takk for svar!

Og jeg som håpte at dere rett og slett var mye bedre å google enn oss. Brighton står på vår liste også, selv om vi egentlig har mest lyst til å bo i Lewes. Var dere fornøyd med stedet dere fant i Brighton da?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.