|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2013
![]() |
![]() Fjellhytte og fargerHei, Jeg hadde planer om å innrede stuen i hytten min med brunt, grått, beige, hvitt. Typiske hyttefarger. Men nå har jeg altså revidert min grå sofa mot en Hovden Martitime (Pga godt kjøp og at det er en sovesofa). Hvordan bør jeg nå innrede for å få til det typiske fjellhytte preget? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Fjellhytte og fargerHelt ærlig, så tror jeg ikke den sofaen kan gi deg noe fjellhyttepreg. Jeg hadde nok bare endret stil. Eller sofa.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fjellhytte og farger
Veldig enig. Den sofaen passer nok bedre i en sommerhytte ved sjøen tror jeg.
![]() |
#4 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Fjellhytte og fargerMale det hvite grått? Plukke opp det blå i pledd, ryer og annet stash.
![]() |
#5 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Fjellhytte og fargerHei, |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Fjellhytte og fargerKanskje blir det bedre når du venner deg til det?
![]() |
#7 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Fjellhytte og fargerBomkjøp, ja. Om du vil ha fjellfølelsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fjellhytte og fargerMal det hvite grått, skift trekk til noe du liker?
![]() |
#9 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Fjellhytte og fargerDet koster mye å skifte trekk til ordentlig stoff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fjellhytte og fargerDen sofaen er for meg en sofa for en kyst-hytte. Den er forøvrig ikke god å sove i heller, med mindre du har en ganske tykk overmadrass på.
![]() |
#11 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Fjellhytte og fargerUtgangspunktet for kjøpet er målene på sofaen. Det er faktisk umulig å finne små-hjørnesofaer. Det er begrenset med plass og denne smetter akkurat inn. Jeg får teste og heller selge igjen. Tenkte litt på å malene vangene grå, slenge over et ullteppe med grå-brune toner i + puter i blått og brunt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Fjellhytte og fargerJeg tror jeg fint kunne klart å integrere denne sofaen i den stilen og fargeskalaen du vil ha. Gnu på med skinn og naturfarger ellers og noen små innslag av gråblått, alt trenger jo ikke å være 100% samme stil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Fjellhytte og farger
Takk for oppmuntring |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Fjellhytte og fargerOm du virkelig ønsker en helt annen stil, så synes jeg ikke sofaen er verd bryet å "flikke" på. Den vil uansett ikke passe godt inn. Og jeg tipper den blir vanskeligere å selge etterpå. Hva med modulsofa i stedet?
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Fjellhytte og fargerFjern de runde putene, heng store tepper over på hver siden (litt ordentlige, strikkede ulltepper), jeg synes ikke denne er en lost case. Det er hvitfargen som er det vanskeligste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Fjellhytte og fargerSynes maverick og filifjonka har supre forslag, jeg. Det er klart sofaen kan brukes! |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Fjellhytte og fargerVi har en lik sofa, ikke hjørne, og bordet. Fargen vår er riktignok grå, men jeg har aldri fått maritime vibber av den. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
hytte farger blått brunt |
|
|