|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
lettere utlada
|
Sydenreise med 3-åringerJeg sitter her på natta og tenker litt sommerferie.
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Sydereise med 3-åringerJeg tror det vil være fantastisk! Men jeg ville revurdert strand i forhold til basseng. På stranda kan de leke i sanden, og mine har hvertfall likt seg bedre der enn i basseng i den alderen.
|
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Sydereise med 3-åringerMine foretrekker helt klart basseng fremfor strand.
|
|
|
|
#4 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sydenreise med 3-åringerEnig med Niobe og Tjorven - Bulgaria er et barnevennlig og lommebok-vennlig reisemål.
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Sydenreise med 3-åringer
|
|
|
|
#6 |
|
lettere utlada
|
Sv: Sydenreise med 3-åringerBulgaria ja...det har jeg jammen ikke tenkt på en gang. Det var jo en helt annen pris enn Kreta og slike plasser også.
|
|
|
#7 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Sydenreise med 3-åringerJeg dro alene med min gutt da han var nesten 3 år. Det gikk bedre enn forventet og det var en fin ferie. Vi reiste til et veldig barnevennlig sted, Mallorca, og reisen var for han og dermed tilpasset jeg meg veldig. Stranden var nydelig i alcudia, men basseng er mer behagelig med små barn.
|
|
|
#8 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sydenreise med 3-åringerVi var i Bulgaria da vår snart 5-åring var 3 år, og hun snakker ennå om den turen. Vi har reist hvert år med henne, opptil flere ganger i året, til syden-land, men det er Bulgaria hun vil tilbake til, om vi spør. Det var fantastisk fint der!
|
|
|
#9 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Sydenreise med 3-åringer3,5 år er en fin alder for sydenreise, så det går nok helt fint |
|
|
|
|
|
#10 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Sydenreise med 3-åringerVi reiste med 3,5 åring i sommer (inkl besteforeldre) og savnet anlegg med lekeplass og skikkelig barnebasseng. Var bare et litt grunnere basseng i det store bassenget, der hun fort lærte seg å klatre over til dypet. Ingen sklier eller noe å holde på med. Så vi likte oss bedre på stranda der hun kunne leke med bøtte og spade. Reiste samme uka som skolen startet opp igjen og sparte mye på det!
|
|
|
#11 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Sydenreise med 3-åringerVi betalte bare drøy 20 000 all inclusive for en uke i Bulgaria. To voksne og to barn. Ungene har aldri før vært så ivrige på å ville tilbake et sted som de har vært etter turen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Sydenreise med 3-åringerMen bare en ting; vi hadde det fint i Bulgaria. Men det er et tidligere østblokkland og Albena ble bygd på 60-tallet. Det ser sånn ut også. Så det gjelder å være forberedt. Men vi skulle bare til "syden" og ungene elsket det.
|
|
|
|
#13 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Sydenreise med 3-åringerJa, Albena er ingen fryd for øyet, og maten kan være noe varierende. Men som rimelig, barnevennlig sydenalternativ i august er det helt ok. Og hvertfall for en uke.
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sydenreise med 3-åringerJeg vil foreslå reise til Duinrell i Nederland med to travle 3,5-åringer. I august koster det ca 1000 euro for hytte med 2 soverom, bad, hage, kjøkkenutstyr, tv osv i tillegg til gratis inngang til den store lekeparken og badeland (innendørs og utendørs). Vi var der i slutten av juli i fjor og følte vi var i reineste syden. Det var godt og varmt og utrolig kjekt for ungene å kunne kjøre karuseller og kjøre så mye berg- og dalbaner så mye de ville. Det meste i parken er egentlig for litt yngre barn enn mine, og hvis de er litt modige av seg så vil de kunne ta veldig mye der. Absolutt verdt en kikk på de nettsidene hvertfall.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sydenreise med 3-åringerOg så glemte jeg å si at det er en fantastisk strand 3 km unna, og vi syklet dertil nesten hver dag. Vi leide sykler. De hadde tandemsykler, hjelmer, barnesykler, barneseter etc.
|
![]() |
|
|