Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fine regnbukser/allværsbukser?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-13, 16:21   #1
frksnupp
-o-o-o-o-o-

frksnupp sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
frksnupp er litt kul
Spørsmål

Fine regnbukser/allværsbukser?

Fins det? Jeg har bare regntøy fra konfirmasjonsalder, og det verken passer, fungerer eller ser ut i måneskinn. Men nå som jeg snart skal bli mamma og ut og trille i all slags vær (her i Rogalandet regner det nemlig i flere retninger, så kun regnkåpe og støvler er ikke alltid nok-dette har jeg imidlertid) har jeg innsett at jeg trenger en fornuftig bukse.

Tidligere i år krøp jeg til korset og kjøpte meg en allværsjakke, syns ikke den er så aller verst men brukes kun til turgåing om det pøsregner. Jeg har problemer med å finne noe diskret og ok i bukseveien. Er absolutt ikke av typen som fyker rundt i superundertøy og Bergansjakke, men ser jo at det må være litt praktisk i det minste nå fremover.
Noen tips?

frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 16:55   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine regnbukser/allværsbukser?

Bergans, Norheim, Didrikson og Helly Hansen har fine skallbukser.

Når det er sagt, så er det ikke sikkert du får trillet så mye som du tror (de fleste får nok ikke det), så du kan jo se an behovet til det er der?

Gammel 04-01-13, 17:03   #3
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har Stormberg bukse til 199,- fra XXL.
Funker i vått vær når jeg er ute med vovven.

Gammel 04-01-13, 17:13   #4
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg er veldig fornøyd med mitt skallsett fra Bergans.

Gammel 04-01-13, 17:16   #5
frksnupp
-o-o-o-o-o-

frksnupp sin avatar

frksnupp er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Bergans, Norheim, Didrikson og Helly Hansen har fine skallbukser.

Når det er sagt, så er det ikke sikkert du får trillet så mye som du tror (de fleste får nok ikke det), så du kan jo se an behovet til det er der?

Det er nok lurt ja. Fant ingenting fint hos XXL, men skal sjekke ut de andre merkene som du nevnte.

Gammel 04-01-13, 17:17   #6
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av frksnupp, her.

Det er nok lurt ja. Fant ingenting fint hos XXL, men skal sjekke ut de andre merkene som du nevnte.

http://komplettfritid.no/nettbutikk/...e/bukser-ufor1 Komplettfritid.no har et ganske bra utvalg.

Gammel 04-01-13, 17:22   #7
frksnupp
-o-o-o-o-o-

frksnupp sin avatar

frksnupp er litt kul
Standard

Didrikson hadde mye fint! Takk =)

Gammel 04-01-13, 17:23   #8
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Amfibi.no pleier også å ha godt utvalg av Bergans.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:53.