Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Dagens tabbe

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-13, 13:54   #1
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dagens tabbe

Jeg lager eplekake i dag. I den så skulle det være vaniljesukker som skulle strøs på toppen, oppå eplene, sammen med sukker og kanel. Jeg tok bakepulver i stedet. Jeg tok på vaniljesukker også da jeg oppdaget det. Så dette kan bli spennende.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 14:01   #2
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dagens tabbe

Dette kan bli spennende! :følger med:

Gammel 06-01-13, 14:05   #3
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 14:23   #4
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sist gang jeg skulle lage eplekake tok jeg pepper på istedenfor kanel.

Gammel 06-01-13, 14:25   #5
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Og jeg tok muskat i stedet for kardemomme i vafler...

Gammel 06-01-13, 15:09   #6
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det lukter i hvert fall eplekake. Så får vi se hvordan det smaker.

Godt det ikke er bare jeg som tar feil ingredienser innimellom.

Gammel 06-01-13, 17:55   #7
Linella
Erfaren

Linella sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Lykke til med eplekaken.
Her fikk et av barna grillkrydder på grøten en gang, i stedet for kanel.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 17:58   #8
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Smakte den greit?
Jeg hadde karri på frokostgrøten til snuppa i går, så det er flere som tar feil ja.

Gammel 06-01-13, 18:48   #9
TwinFusion
Møllspist

TwinFusion sin avatar

Medlem siden: Oct 2012
Hvor: På den andre siden av havet
TwinFusion er litt kul
Standard

Jeg gjør i grunnen ikke så mange tabber på kjøkkenet, men en gang klødde jeg meg i øyet etter å ha skåret opp rød chili... Det angret jeg på lenge etter kan man si!

Gammel 06-01-13, 19:34   #10
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Standard

Det hørtes ikke noe godt ut, Twinfusion.

Kaka smakte godt den, heldigvis.
Den gled ned på høykant. Ingenting igjen faktisk. Utrolig nok.

Gammel 06-01-13, 20:00   #11
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skjevo, her.

Sist gang jeg skulle lage eplekake tok jeg pepper på istedenfor kanel.

Karri er heller ingen høydare for å si det sånn.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 20:13   #12
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Standard

Karri og pepper på eplekaka, må jo bli veldig spennende.

Gammel 06-01-13, 20:27   #13
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TwinFusion, her.

Jeg gjør i grunnen ikke så mange tabber på kjøkkenet, men en gang klødde jeg meg i øyet etter å ha skåret opp rød chili... Det angret jeg på lenge etter kan man si!

Jeg kjenner en som stekte egg og bacon til kjæresten om natta, i nettoen, etter en hyrdestund. Han angret lenge, han også.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 20:29   #14
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forresten forvekslet sjokoladsaus og sukkerkulør. Det var ikke godt. Til mitt forsvar skal det nevnes at jeg var ni år og ikke ante hva sukkerkulør var.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-13, 00:28   #15
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Jeg har smakt riskrem med bakepulver i stedet for vaniljesukker - det var ikke godt! Og så var jeg til stede da noen lagde lussekattdeig med karri i stedet for gurkemeie. Og lo godt da et barn syntes det luktet fiskeboller av deigen.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.