|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Pusse opp kjellerstue? Pris, tips, osv.?Vi bor i rekkehus, og har en kjeller. Vi er ikke endeleilighet, og 1.etg er bygget på, så det aktuelle rommet har ingen av veggene slik at det er noe særlig fare for fukt. (Ytterveggen i kjelleren er 2-3 meter lenger inn enn yttervegg i 1.etg.)
![]() |
#2 |
villende
|
![]() Sv: Pusse opp kjellerstue? Pris, tips, osv.?Er det ikke vinduer i rommet? I så fall er det ikke egentlig lov til å bruke det som oppholdsrom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute av drift
![]() Sv: Pusse opp kjellerstue? Pris, tips, osv.?Ikke lov å bruke som oppholdsrom når det er uten vinduer? Trodde det var soverom det ikke var lov å ha uten vinduer, jeg.
![]() |
#5 |
Ute av drift
![]() Sv: Pusse opp kjellerstue? Pris, tips, osv.?Det har jo innvirkning på den måten at det ikke blir godkjent som bruksareal når vi en gang i fremtiden skal selge, men jeg synes det er dumt å måtte la være å bruke plassen, altså.
![]() |
#6 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pusse opp kjellerstue? Pris, tips, osv.?Vi har to vegger som går ut mot bakken (vindu på ene veggen) og to som den ene går til naboen og andre til en annen kjellerdel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Pusse opp kjellerstue? Pris, tips, osv.?
Hvis det er borettslag så får du uansett ikke godkjent kjelleren, vindu eller ei. Det er uansett verdt å ta det i bruk. Vår leilighet hadde kjeller som heller ikke er godkjent som boareal, men det er kjelleren som gjorde at jeg ville kjøpe leiligheten og som gjorde at jeg var villig til å gå langt over prisantydning for å få den. Hadde ikke kjelleren vært i borettslag så kunne jeg fått godkjent kjelleren som areal, men for oss spiller det ingen rolle om det er godkjent eller ikke.
![]() |
|
|