|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Feriehus med inngjerdet basseng?Vi skal tre uker til Spania til sommeren. Mesteparten av tiden skal vi låne svigermors leilighet, men en av ukene kommer mamma nedover og vi tenker å leie et hus sammen med henne. For å kunne senke skuldrene kunne jeg godt tenke meg et hus med inngjerdet basseng. Har tittet litt på finn.no uten å finne noe. Noen som har tips? Bør være maks 3 timer å kjøre fra Alicante flyplass og ha sengeplass til minst 6 personer. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Feriehus med inngjerdet basseng?Har du prøvd å søke her?
|
|
|
#4 |
|
lettere utlada
|
Sv: Feriehus med inngjerdet basseng?http://www.casana.nl/index.php?optio...id=282&lang=en
|
|
|
#5 |
|
Fersk i gamet
Sv: Feriehus med inngjerdet basseng?Ser kjempefint ut Taien, men er bassenget inngjerdet? Jeg har helt noia for at småtrollene skal vandre ut i ubevoktet øyeblikk, så jeg ønsker sterkt at selve bassenget er en egen avgjerdet del av hagen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
lettere utlada
|
Sv: Feriehus med inngjerdet basseng?
Ah, nei det er det desverre ikke. Jeg trodde du mente inngjerdet som i privat, sorry.
|
|
|
#8 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Feriehus med inngjerdet basseng?Vi skal ikke ha inngjerdet basseng. Jeg gruer meg. :skrekk: Ta med elektrisk gjerde, går det an?
|
|
|
#9 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Feriehus med inngjerdet basseng?Vi har leid hus tre år på rad i Spania, Frankrike og Kreta og har ikke hatt inngjerdet basseng, men privat. Vi har vært 4 voksne, så det har alltid vært en ute ved bassenget. Vi har reist med barn i aldersgruppen 1-10 år.
|
|
|
#10 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Feriehus med inngjerdet basseng?Var det ryddig og greit med betaling og slikt der, Syrinx?
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Feriehus med inngjerdet basseng?Det kom ny lov i Spania for et par år siden mener jeg, at alle svømmebasseng må være inngjerdet. Det gjelder leilighetsanlegg der flere leiligheter deler på basseng, men er usikker på om det gjelder helt private basseng.
|
|
|
#12 |
|
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
Sv: Feriehus med inngjerdet basseng?www.oltasuch.es (?), i hvertfall heter firmaet OltaSuch. Søk etter (Villa) Perles. Vi var der i forfjor, og bassenget var gjerdet inn. 1 times kjøring fra Alicante, og en perfekt ferie!
|
|
|
#13 |
|
Fersk i gamet
Det såkjempefint ut, men er utleid i den aktuelle perioden og er nok i største/dyreste laget for oss. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
Send en Mail til firmaet og spør etter de dere trenger! De hadde veldig god service, og var veldig imøtekommende på alle områder
|
![]() |
|
|