Spørsmål om mobbing
hei alle dere foreldre der ute jeg trenger tips føler jeg er helt fortvilet,vi har flyttet til ny bydel før ett år siden,gutten begynnte da i første klasse,han hadde det litt vanskelig å få venner siden de to gutter som bor i nærheten av oss og de går nå i samme klasse har vært veldig avvisende mot han,hen ene er verre enn han andre,jeg har prøvd å ordne opp i det men uten suksess,vi er fra utlandet og jeg har kanskje ikke så godt språk som de andre foreldre,jeg føler at det er blitt bedre nå siden de har gått i samme klasse i ett år men fortsatt er det alltid han som blir utestengt og får alltid skylda for alt hvis det er noe,han er en veldig grei gutt og har andre venner på skolen men siden de to bor så tett er det ofte at han treffer de ute og vil være med mange ganger får han være med men det blir på de to guttene sine premisser,jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, de to mødre holder sammen og bidrar til utestenginen,jeg er så lei meg vet ikke hvem jeg kan snakke med,jeg er også ganske ny her og kjenner ingen,kan det være at de unngår han fordi vi ikke er etnisk norske ??? noen som kan hjelpe det sliter oss ut.
|