|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Norge i bilder: Se huset ditt for 20–50–80 år sidenDenne syns jeg var morsom: http://www.norgeibilder.no/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Norge i bilder: Se huset ditt for 20–50–80 år sidenOg i mitt område var de nyeste bildene fra 2008.
![]() |
#4 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norge i bilder: Se huset ditt for 20–50–80 år sidenKult. Hvordan fant du de gamle bildene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Norge i bilder: Se huset ditt for 20–50–80 år siden
Å, skuffende! De eldste bildene fra gaten min var fra 1937 og 1947, men de var nesten helt uleselige, og ingen ting skjedde med fortettingen før ca. 1960, så da brukte jeg nyere bilder i stedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
This is normal!
|
![]() Sv: Norge i bilder: Se huset ditt for 20–50–80 år sidenKult!
![]() |
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norge i bilder: Se huset ditt for 20–50–80 år sidenMoro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Norge i bilder: Se huset ditt for 20–50–80 år sidenFant bare fra 2009. Skuffa!
![]() |
#11 |
kamerat
|
![]() Sv: Norge i bilder: Se huset ditt for 20–50–80 år sidenVeldig artige bilder av ditt hus, da, Teo! Ting har sannelig skjedd!
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Norge i bilder: Se huset ditt for 20–50–80 år sidenDet var bare nye bilder hos meg også. Det var litt synd, for rundt meg har det skjedd drastiske forandringer de siste 30 årene. Jeg er nabo til et kraftverk bygd på 1980-tallet og det medførte relativt store naturinngrep. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Norge i bilder: Se huset ditt for 20–50–80 år siden1951: Intet hus. Det ble bygget ti år senere. Men stikkveien var der allerede!
![]() |
#15 |
Unik
|
![]() Sv: Norge i bilder: Se huset ditt for 20–50–80 år sidenFinner ikkje eldre bilder frå denne kanten. Synd, skulle likt å sett korleis hagen såg ut då huset blei bygd.
![]() |
#17 |
heimføing
|
![]() Sv: Norge i bilder: Se huset ditt for 20–50–80 år sidenEldste bildene fra min kant av Tromsøya er fra 1999. Og nabolaget mitt har sett likedan ut de siste tretti år, tror jeg. Største endringen kom ifjor, og det er faktisk et bilde av byggearbeidet på nabotomta der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Norge i bilder: Se huset ditt for 20–50–80 år siden2000 er det eldste jeg finner, enda huset snart er 100 år ...men denne byen var vel ikke akkurat den de fotograferte mest tilbake i tid! :P
![]() |
#19 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Norge i bilder: Se huset ditt for 20–50–80 år sidenHerlig, her har det skjedd mye i løpet av den perioden jeg kan se bilder fra.
![]() |
#20 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Norge i bilder: Se huset ditt for 20–50–80 år sidenMorsomt. Vi bor i et temmelig nytt hus, og på det eldste bildet, fra 2008, er huset under oppføring.
![]() |
|
|