|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Barnesikre bilseteLitt teit overskift, men finnes det noen barnesikring det går an å sette på låsen på barnetsete? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Barnesikre bilseteVår mellomste er fæl til å åle seg ut av skulderselene, så vi har sånn selelås på. Da tar det litt lenger tid. Heldigvis får hun ikke opp låsen, da hadde jeg ikke visst hva jeg skulle gjort, annet enn å prate masse om at det ikke er lov og kan være veldig farlig.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnesikre bilseteJa, det finnes. Vi hadde det problemet da yngste var yngre. Da svinge jeg inn til siden (eldste sladret heldigvis) og forklarte ham at det var farlig osv. Etter et par ganger sluttet han.
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Barnesikre bilseteVet du hvor det kan kjøpes? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnesikre bilseteOh, dette minner meg om da vesla åpnet selene sine da jeg var på omkjøringsveien i 80 km i timen og hun plutselig hoppet rundt i setet bak. Da var det en rimelig stresset mor som raskt svingte av. Ene bakdøra hadde ikke barnesikringen på heller. :svett: Heldigvis sluttet hun med det etter den gangen, tror ikke hun ville oppleve reaksjonen min flere ganger... |
|
|
|
![]() |
|
|