Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Csi

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-13, 21:53   #1
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Csi

Jeg ser på csi og det er åpenbart veldig lenge siden sist. Noen som kan fortelle meg:
- Hvor er Grissom?
- Hvor er Catherine?
- Hvorfor kom Sara tilbake?

Gammel 15-01-13, 22:34   #2
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Csi

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Jeg ser på csi og det er åpenbart veldig lenge siden sist. Noen som kan fortelle meg:
- Hvor er Grissom?
- Hvor er Catherine?
- Hvorfor kom Sara tilbake?

Har vært borte en stund jeg også, men fikk med meg at Grissom sluttet. Husker at Sara sluttet fordi "det ble litt mye for henne" en stund der. Så dro de jo begge "ut i skauen" for å leke med insekter (). Men kan det være at Sara kom tilbake og ikke Grissom fordi de har et (seriøst) forhold, og de ikke kunne jobbe der begge to av den grunn?

Catherine aner jeg ikke noe om.

Til og med jeg kjenner at dette ikke var spesielt oppklarende egentlig. Håper noen andre kan komme med noe bedre, siden jeg åpenbart trenger det selv også.

Gammel 16-01-13, 11:26   #3
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Csi

Catherine ble tilbudt en bedre stilling, hun har begynt i FBI. Det er lenge siden Sarah kom tilbake, og det gjorde hun fordi de i utgangspunktet trengte hennes assistanse i en sak, og så ble hun værende etter det.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:00.