Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vond lukt i vaskemaskinen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-07, 18:35   #1
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Vond lukt i vaskemaskinen

Vi har en relativt ny LG vaskemaskin og er plaget med vond lukt i den. Det lukter skikkelig vondt. Vi har tømt filter, pumpehus og you name it. Vi har tørket under gummi-ringen ved døråpningen. Jeg har vasket med eddik, og jeg har kokevasket. Like vondt lukter det.

Noen som vet hva dette kan være, evt. kan det være klagegrunn? Det lukter jo så ille at det lukter til og med av klærne når de er ferdig vasket.

Tips til hvordan få vekk denne lukten mottas også med takk.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 20:46   #2
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vond lukt i vaskemaskinen

Jeg skulle til å foreslå kokevask uten vask og såpe, det er det vi anbefaler på jobb. Kan være såperester som blir liggende. Men du kan jo høre med nærmeste vaskemaskinreperatørfirma. Hør evt med en elektroforhandler.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 21:32   #3
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vond lukt i vaskemaskinen

Anbefaler å gjøre som Trixie sier og huske på å la døra stå åpen når den ikke er i bruk for å unngå fukt og lukt.
(det står anbefalt i manualen på min maskin og fungerer flott)

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 21:37   #4
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vond lukt i vaskemaskinen

Vi hadde det samme problemet for en stund siden, fikk mange gode råd her inne. Jeg kjørte en 90 vask med eddik, en uten og så en med såpe. Lukta gikk bort!
Husk på å la døra stå litt på gløtt når den ikke er i bruk.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no