|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ang. Wasa SandwichJeg er inne i "Njulaif tenker de store linjene"-perioden igjen (
![]() |
#2 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Ang Wasa SandwichJeg vet ikke hva som er i dem, eller hvorfor de holder seg sprø. Men gode er de!
![]() |
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Ang Wasa SandwichJeg har disse som mellommåltid på jobb (for ikke å tilte helt før jeg kommer hjem og får spist middag). Jeg synes de er gode, men du ga meg noe å tenke på nå. Det kan se ut som om palmeolje kan være deler av svaret.
![]() |
![]() |
#4 |
Epikur
|
![]() Sv: Ang Wasa SandwichHar tenkt det samme og er skeptisk. Spiser heller noe annet.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ang Wasa SandwichJeg spiser dem mens jeg går fra jobb og til barnehagen, siden sønnen min har spist frukt i bhg. rett før jeg henter, er det noen timer til middag, og det er dumt om jeg kreperer i mellomtiden. Veksler mellom dem, disse og drikke-Skyr. Jeg orker ikke være så innmari skeptisk, men jeg skjønner jo hva dere mener.
![]() |
![]() |
#6 |
Endelig mamma
![]() Sv: Ang Wasa Sandwich
Ah... Det forklarer jo noe. Selv om jeg må innrømme at det det med kremost i romtemperatur generelt som gjør meg mest skeptisk. Jeg er EKSTREMT pysete når det gjelder meieriprodukter generelt.
![]() |
#7 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ang Wasa SandwichJeg fikk en prøve på det der en gang utenfor Nasjonalteateret og mitt ankepunkt er at det bare smaker høgg.
![]() |
#8 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Ang Wasa SandwichGoogle is your friend.
![]() |
![]() |
#9 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Ang Wasa SandwichJeg bruker den som nødmat nettopp når jeg ikke har noe annet. La ikke det beste være det godes fiende etc. Bedre å spise en sånn enn ingenting feks, og ha ulvehunger til middag.
![]() |
![]() |
#10 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Ang Wasa SandwichEg var og skeptisk første gong eg prøvde desse, men gjennom dei siste tre åra har eg brukt desse mykje som mellommåltid og dei grønne pakkane redda meg gjennom månadar med svangerskapskvalme. Eg er klar over det høge innhalde kokos- og palmeolje, likevel er ikkje det totale kalorinnhaldet så aller verst, det er lett tilgjengeleg og næringsmessing mykje betre enn mykje anna som er lettvint å ha liggjande i veska, og det gir god mettheitskjensle. Så eg spis dei likevel.
![]() |
![]() |
#11 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Ang Wasa SandwichJeg har ignorert skepsisen min, og spiser Wasa Sandwich med stor iver når sulten er som verst. Eller et eple.
![]() |
#13 |
Librocubicularist
|
Det er palmeolje i alt som har betre holdbarheit enn det burde. Har eg skjønt.
![]() |
![]() |
#14 |
intro
|
![]() Sv: Ang Wasa SandwichJeg er så rå at jeg gjerne tar meg et knekkebrød helt uten pålegg som mellommåltid, jeg, da.
![]() |
![]() |
#15 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Ang Wasa SandwichDet er ikkje pålegget som gjer knekkebrødet praktisk. Det er innpakninga. Eg har prøvd å ha åpna pakke knekkebrød i veska. Det anbefalest ikkje.
![]() |
![]() |
#16 |
Endelig mamma
DET tror jeg på. :ser for meg knekkebrødsmuler på lipsylen:
![]() |
#18 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ang Wasa SandwichJeg synes de smaker høgg, så jeg kaster ikke bort kalorier på dem |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Ang Wasa Sandwich[De blå sidene]Jeg opplevde for øvrig vesken full av både smuler fra den åpnede knekkebrødpakken OG at tubeostcapen hadde skrudd seg selv av og begynt å smøre lommebok og telefon ...
![]() |
#20 |
Fortynnet
|
Enig. Og det er jo fullt mulig å pakke inn vanlige knekkebrød så de ikke smuler i veska. Trenger ikke gå rundt med en åpen pakke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|