|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva har du syntes har vært mest vanskeligå lære barna? Ski eller skøyter? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du syntes har vært mest vanskeligSki, siden det av og til går oppover.
|
|
|
#3 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hva har du syntes har vært mest vanskeligSykling, særlig han på 7 som enno ikkje kan sykle. Han nektar.
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva har du syntes har vært mest vanskeligDet må bli ski. Yngste var på skøyter for første gang i går og fikk det bra til.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva har du syntes har vært mest vanskeligSkal vi se... Knerten er 4,5. Han kan ikke sykle, vi prøvde i sommer, jeg regner med han får dreisen på det til våren.
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva har du syntes har vært mest vanskeligSki, og det handler mest om manglende muligheter. Isbaner har vi rett i nærheten, men mesteparten av vinteren må vi kjøre et par timer for å komme oss på ski.
|
|
|
|
#9 |
|
TittelTøs
|
Sv: Hva har du syntes har vært mest vanskeligJeg synes begge deler gikk like knirkefritt med alle barna. Men selvfølgelig tar det litt lenger tid å lære seg å gå opp bakke på ski.
|
|
|
#10 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du syntes har vært mest vanskeligski og sykkel har gått av seg selv, de er kjempeflinke! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hva har du syntes har vært mest vanskeligIngenting har vært vanskelig, men det som tok lengst tid var å lære Storesøster å sykle. Der holdt vi på jevnlig i over en måned før det satt.
|
|
|
|
#12 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva har du syntes har vært mest vanskeligGuttungen har en funksjonsutfordring som går ut over balanseevnen hans. Han kommer neppe til å lære sykle noen gang. Siden han og har hypermobile ledd, og veldig "slarkete" ankler, er det også problematisk for ham å stå på skøyter.
|
|
|
#13 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva har du syntes har vært mest vanskeligSkøyter, siden jeg aldri har drevet med sånt selv. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hva har du syntes har vært mest vanskeligJeg har ikke lært dem det. De har lært det selv. Jeg lært minsten å svømme, - noe som var gjort på 10 minutter - men utover det har de plukket opp ferdighetene på egen hånd. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du syntes har vært mest vanskeligEldste - langrenn. Han syklet før han var 4år uten støttehjul. Han begynte på bandyskole som 6åring og er nå mye bedre enn foreldrene på skøyter. Elsker slalom, men har ennå ikke helt mestret langrenn. Vi har prøvd skileik-kurs, men det slo ikke an. Nå er motivasjonen at det snart er speidertur med overnatting der de skal gå til speiderhytta på ski med sekk. Da må det trenes litt om enn motvilling.
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Hva har du syntes har vært mest vanskeligDe har vært selvlærte på begge ting, så det har ikke vært noe problem noe av det. Det har derimot vært mye morsommere å lære de skøyter enn ski, siden jeg synes det er morsommere selv. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Hva har du syntes har vært mest vanskeligJeg har nok flest minner om sliten rygg og tynnslitt tålmodighet mens jeg har hengt joggende bak en liten syklist. Langrenn på andreplass, ikke lett å få med seg et barn som henger som en sekk opp fiskebeinsbakker.
|
|
|
#18 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hva har du syntes har vært mest vanskeligSykkel er drepen på ryggen og ski er drepen på lår.
|
|
|
#19 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har du syntes har vært mest vanskeligIngenting. De har vært selvlærte på både ski og skøyter. Sykling krevde litt bistand fra oss, men gikk som en lek det også.
|
|
|
#20 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva har du syntes har vært mest vanskeligSnuppa er et sånt barn som klarer slt hun vil når hun bare bestemmer seg. Skøyter og langrenn (og forsåvidt også sykling) kan jeg ikke huske å ha lært henne. Slalåm brukte vi en hel dag på å ikke klare å lære henne noe som helst. Dagen etter leverte vi henne på skikurs og en time senere tok hun heis på egenhånd, svingte og bremset. (Jeg er klar over at jeg skryter uhemmet nå.)
|
|
![]() |
|
|