Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Concealer til under øynene som dekker og ikke blir tørr?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-13, 20:55   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Concealer til under øynene som dekker og ikke blir tørr?

Noen anbefalinger?

Gammel 22-01-13, 20:56   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Concealer til under øynene som dekker og ikke blir tørr?

Lightening Touch fra The Body Shop. Billig, og mye bedre enn mange dyre varianter jeg har prøvd:

http://webshop.bodyshop.no/main.aspx...&artno=00w-102

Gammel 22-01-13, 20:56   #3
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har kjøpt Lancome sin Teint Miracle tryllepenn, den er super synes jeg.

Sist redigert av dutte : 22-01-13 kl 21:00. Årsak: bilde og riktig navn:)
dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 14:36   #4
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Yves Saint Laurent - touche eclat nr.2 er en evig concealerklassiker.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 14:41   #5
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Denne bruker jeg også og er veldig fornøyd.

Gammel 24-01-13, 14:46   #6
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker Dior sin og er fornøyd med den.

Gammel 24-01-13, 14:54   #7
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg er veldig fornøgd med Bare Minerals well rested. Veit ikkje om det er kategorisert som "concealer", men den gjer meg mindre raud og blå rundt augene. Blir påført med ein kort børste. Aldri opplevd at den er tørr eller flakar seg, men trur at ein del andre opplever dette med mineralsminke.

Gammel 24-01-13, 15:55   #8
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Den beste, synes jeg.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 16:13   #9
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

HR magic concealer. Dyr, men verdt hver dråpe og den er utrolig drøy.

Gammel 24-01-13, 18:19   #10
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

YSL Touche Eclat her også.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 18:27   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har både gul og rosa YSL, hvordan var det nå det der? Jeg tror jeg har mer rosa enn gul hud. :løper og sjekker:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 18:28   #12
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

LaPrairie sin. Ingen over, ingen ved siden. :magisk:

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 20:12   #13
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Ysl sin er jeg rimelig fornøyd med. LaPrairie gjør meg tørr. Men lurer på om jeg rett og slett skal gi bodyshop en sjanse?

Gammel 24-01-13, 20:22   #14
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg har også YSL sin, men eg får det ikkje til å fungere. Brukar de den penselen som produktet tyt ut av? Det blir berre klatt i klatt og striper av produktet. Og så må eg stryke det av. Prøver å legge tynt på, men det blir berre dradd ut og bort av penselen. Er det betre å dytte på med fingar kanskje?

Gammel 24-01-13, 20:26   #15
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Eg har også YSL sin, men eg får det ikkje til å fungere. Brukar de den penselen som produktet tyt ut av? Det blir berre klatt i klatt og striper av produktet. Og så må eg stryke det av. Prøver å legge tynt på, men det blir berre dradd ut og bort av penselen. Er det betre å dytte på med fingar kanskje?

Ja, du må bruke fingeren.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 20:35   #16
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Hva skal du dekke?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 20:55   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er plutselig allergisk mot YSL sin. Fikk tydelig rød eksem og så helt gråtekone ut. Jeg trodde at den kanskje var blitt litt vel gammel ( ), og kjøpte en ny pakke. Dobbeltpakning, for sikkerhets skyld. Men det var akkurat det samme, gitt. Fint å ha to.

Nå bruker jeg bare ID pudderfoundation med en spesiell liten pensel, da dekker den finfint. Eller blåser i det, sånn til hverdags.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 21:00   #18
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hva skal du dekke?

Har ikke noe å dekke. Men jevne godt så huden ser glatt ut.

Gammel 24-01-13, 21:41   #19
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker denne fra Estée Lauder. Det er i utgangspunktet en øyekrem, men den har lyspigmenter med ørlite skimmer som demper mørke ringer, skygger og fine linjer. Den er ganske dyr, men verdt hver eneste krone. Stikk innom et parfymeri og prøv den!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 21:52   #20
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Helena Rubinstein Magic concealer. Bruker bare en ørliten dråpe, veldig drøy. Har brukt den i åresvis.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17.