Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp vi skal pusse opp badet - hva slags flis?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-13, 09:39   #1
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp vi skal pusse opp badet - hva slags flis?

Vi skal pusse opp badet og har tegnet ferdig, funnet badekaret og så sa det stopp...


Vi har ikke landet på flisene vi vil ha. Vakler mellom helt flislagte vegger og flislagt i sprutsoner og våtromsmaling ellers.

Vi har sett på antrasittfliser på gulvet og hvite på vegggene, med mosaikk av antrasittflisene i dusjsonen. Nå ser vi på prøveflisen til gulv og mosaikk og synes de er kjedelige.

Her er badekaret vi skal ha:



Her er badet til noen venner som har veggflisene vi har tenkt på:

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 10:16   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp vi skal pusse opp badet - hva slags flis?

Jeg liker grått og hvitt i kombinasjon. Jeg liker ikke pyntefliser, og helt hvitt kan bli litt kaldt og sterilt. Men det kommer an på fargene ellers også.
Jeg likte ideen om å bruke gulvflisene på veggen som en fondvegg for å bryte opp litt.

I badet vi har nå har vi brukt grålige våtromsplater, som har kommet mer og mer. Og det likte jeg godt. Vi droppet også flis på gulv, og tok et tykt og godt gulvbelegg for bad i god kvalitet. Og det er en drøm å gå på, og vaske Savner ikke flis i det hele tatt.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 10:27   #3
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp vi skal pusse opp badet - hva slags flis?

Noen venner av oss har bygget nytt hus og har to helt rålekre bad.
Hovedbadet har store(veldig store)beige fliser på gulvet(og et vakkert badekar ute på gulvet) og ikke helt hvite fliser på veggen, brutt av en pynteflis i annen overflate, men i samme nyanse som veggflisen. Rommet oser velvære og er bare delikat!

Jeg vet at fliser er kjøpt hos Byggmakker, men har ikke noe bilde til deg.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 10:31   #4
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp vi skal pusse opp badet - hva slags flis?

Kan jeg få se bilde, Nessie?

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 10:33   #5
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp vi skal pusse opp badet - hva slags flis?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Kan jeg få se bilde, Nessie?

Skal få fiksa!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 10:33   #6
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp vi skal pusse opp badet - hva slags flis?

Jeg synes beige og gråtoner er fint og lunt på bad. Jeg ville ikke valgt noe som gir et "kaldt inntrykk". Og så ville jeg valgt store fliser. Mindre fuger. Fuger er jo noe herk å holde rent.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 10:35   #7
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp vi skal pusse opp badet - hva slags flis?

Vi har valgt samme fliser i en varm beige med i ulike str og er veldig fornøyde. 30 x 30 på vegg, 15 x 15 på gulv og mosaikk på gulvet i dusjen.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 10:40   #8
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp vi skal pusse opp badet - hva slags flis?

Mønsteret på gulvet er kanskje litt over The top for mange, men vi syntes det gikk med såpass lite bad. Skal skifte vindu, så er igjen litt jobb enda. Og pga litt lite hus og ikke optimalt vaskerom henger vi opp klær her og.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (492,1 KB, 87 visninger)
__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 10:40   #9
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp vi skal pusse opp badet - hva slags flis?

Platene. Finnes i ulike str.


Hmm. Fikk ikke det bilde opp.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 10:43   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp vi skal pusse opp badet - hva slags flis?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Platene. Finnes i ulike str.


Hmm. Fikk ikke det bilde opp.

Jeg har slike plater mellom kjøkkenbenk og overskap på kjøkkenet mitt, hvis det er Concrete dere har? Den er utrolig lekker synes jeg, og jeg kunne også tenke meg å bruke noe liknende den dagen jeg får overtalt mannen til å pusse opp badet.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 10:44   #11
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp vi skal pusse opp badet - hva slags flis?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg har slike plater mellom kjøkkenbenk og overskap på kjøkkenet mitt, hvis det er Concrete dere har? Den er utrolig lekker synes jeg, og jeg kunne også tenke meg å bruke noe liknende den dagen jeg får overtalt mannen til å pusse opp badet.

Jeg husker ikke merket.. Kjøpt på Byggmakker iallefall. Er veldig fornøyde. Våre plater er inndelt i store ruter, men det finnes mindre. Og en hel haug med farger og mønstre.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 10:46   #12
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp vi skal pusse opp badet - hva slags flis?

Og barna sorterer klærne selv. Veldig kjekt

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (496,3 KB, 39 visninger)
__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 10:49   #13
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp vi skal pusse opp badet - hva slags flis?



Vi har dette mønsteret (concrete)- fra Alloc. De fås til både kjøkken og bad og jeg liker dem kjempegodt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 10:57   #14
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp vi skal pusse opp badet - hva slags flis?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg synes beige og gråtoner er fint og lunt på bad. Jeg ville ikke valgt noe som gir et "kaldt inntrykk". Og så ville jeg valgt store fliser. Mindre fuger. Fuger er jo noe herk å holde rent.


Og derfor stusser jeg på at så mange legger mosaikk i dusjsonen. Såperester og skitt setter seg i fugene og er vanskelig å gjøre rent. I tillegg er ikke fugene garantert vanntette(bla du nå ikke skru i fugene når du skal henge opp noe).

Jeg ville valgt store gulvflis og heller hatt mosaikk som dekor et sted hvor vannet ikke renner rett på.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 11:08   #15
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp vi skal pusse opp badet - hva slags flis?

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.


Og derfor stusser jeg på at så mange legger mosaikk i dusjsonen. Såperester og skitt setter seg i fugene og er vanskelig å gjøre rent. I tillegg er ikke fugene garantert vanntette(bla du nå ikke skru i fugene når du skal henge opp noe).

Jeg ville valgt store gulvflis og heller hatt mosaikk som dekor et sted hvor vannet ikke renner rett på.

Vi fikk ikke lov å ha større fliser enn 10x10 (eller var det 15x15) på gulvet av håndverkerne pga helling og de anbefalte enda mindre i dusjsonen.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 11:13   #16
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp vi skal pusse opp badet - hva slags flis?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.



Vi har dette mønsteret (concrete)- fra Alloc. De fås til både kjøkken og bad og jeg liker dem kjempegodt.

Det ligner veldig på det vi har ja

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 12:42   #17
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp vi skal pusse opp badet - hva slags flis?

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Vi fikk ikke lov å ha større fliser enn 10x10 (eller var det 15x15) på gulvet av håndverkerne pga helling og de anbefalte enda mindre i dusjsonen.

Det blir mer og mer vanlig å lage dusjen som en "brønn", dvs at gulvet rundt(utenfor)er litt høyere enn inne i dusjen) og en flink murer og flislegger gjør det.
Å legge sluket som en renne inn mot veggen er også en løsning som blir mer og mer brukt, da kan hellingen gå bare en vei, istedenfor at det skal helle inn mot midten i dusjsonen.

Det er også mulig å sette ned et dusjkar, bare bunnen. Det er mye brukt i andre land.

Jeg har akkurat vært med på å utforme et bad hvor det er 60x60 fliser på gulvet, og både murer og flislegger håndterte det flott, og det er blitt veldig bra(følger både Tec10 og Våtromsnormen), men de har vært med hele veien på planlegging.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 12:48   #18
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp vi skal pusse opp badet - hva slags flis?

Vi er veldig fornøyde med flisene vi skal ha på vårt bad. Kjøpes hos norfloor. Bloom white på veggene 16x48, fantaskisk offwhite farge, og bloom brown på gulvet 48x48. Og fargene passer perfekt til hverandre. Vi skal ha renne i dusjen, slik at fallet kun blir en vei. og i renna skal vi ikke ha rist men flis. Jeg er begeistret, og tror det blir lekkert.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 12:50   #19
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp vi skal pusse opp badet - hva slags flis?

Nessie, hvor har du kjøpt den benken med plastkurvene? IKEA?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 12:51   #20
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp vi skal pusse opp badet - hva slags flis?

Link til typen flis
http://www.norfloor.no/tiles-1/bader...spw-dekor.html

Vi kommer ikke til å bruke fliser med dekor selv om de finnes i serien

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no