Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPad eller iPad mini til 7-åringen

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Se resultatene: Hva skal Pøbeln leke med?
iPad 23 50,00%
iPad mini 23 50,00%
Deltakere: 46. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-13, 09:16   #1
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

iPad eller iPad mini til 7-åringen

Ja, hva skal han ha, og hvorfor?

Skal primært brukes til spill og film.

Gammel 29-01-13, 09:34   #2
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iPad eller iPad mini til 7-åringen

Vi har begge deler, og jeg anbefaler mini. Rett og slett fordi den er mindre, lettere og nettere og bedre å holde over tid.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 09:36   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

7-åringen vår sparer til iPad, og han har selv valgt bort Mini. Det blir for lite forskjell til iPoden han har. Han bruker vår iPad nå, uten problem.

Gammel 29-01-13, 09:50   #4
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vanskelig å si. iPad mini er mer hendig i størrelsen og sikkert helt OK til spill, men blir den ikke litt liten til film da?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 09:52   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker min mini bedre enn den vanlige. Den er letter å holde, og det går helt fint å se film på den. Vi har vanlig også, men den gidder jeg ikke å bruke lenger.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 10:05   #6
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Storesøster har Ipad mini. Fin størrelse for henne å holde i og enklere å ha med seg. Hun bruker den primært til spill.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 13:10   #7
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trodde ikke jeg skulle si det, men iPad mini er genial. I allefall til den aldersgruppen, men også for meg selv. Jeg velger mer og mer å ta tak i mini'en til Poden ennå ta Ipad'en min. Jeg trodde heller ikke det var stor forskjell på Ipod og iPad mini, men det er det definitivt.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 13:15   #8
Molly

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mini! Den er liten, lett og stor nok.

Gammel 29-01-13, 18:41   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om tanken er å se litt film ville jeg valgt Ipad.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 19:03   #10
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mini. Vi har en av hver, podens er mini. Ville kjøpt mini til meg selv også om jeg fikk velge nå. Størrelsen er mye mer hendig og jeg syntes ikke den er noe i nærheten av å ligne på en iPod. Film er helt fint å se på en mini.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 19:08   #11
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Vanskelig å si. iPad mini er mer hendig i størrelsen og sikkert helt OK til spill, men blir den ikke litt liten til film da?

Neh. Vanesak.

Gammel 29-01-13, 19:10   #12
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minien er faktisk helt glimrende til å se film på, jeg har sett ganske mye.

Gammel 29-01-13, 19:49   #13
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe,

etter å ha lest svarene tenkte jeg mini, men så klikket jeg på spørreundersøkelsesresultatene, og.... tja.

Gammel 29-01-13, 20:23   #14
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Hva koster mini?

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 21:25   #15
Joika
Pauset

Standard

Hvor mange er det som har mini, som også har en vanlig? Og hva mener de?

Jeg ville i teorien svart vanlig iPad, men etter å ha hatt en mini med meg på konferanse i helgen, så er jeg ikke i tvil. Mini, mini, mini!

Gammel 29-01-13, 21:26   #16
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Hva koster mini?

Fra 2500.

Gammel 29-01-13, 21:32   #17
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hvor mange er det som har mini, som også har en vanlig? Og hva mener de?

Jeg ville i teorien svart vanlig iPad, men etter å ha hatt en mini med meg på konferanse i helgen, så er jeg ikke i tvil. Mini, mini, mini!

Ja det er det jeg tenker også. Man må faktisk ha prøvd begge deler for å vite noe om det. Jeg elsker minien min, det samme gjør mannen. Vi har hatt vanlig i et par år nå.

Gammel 29-01-13, 21:57   #18
Molly

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har vanlig, Storesøster har mini. Jeg ønsker meg mini!

Gammel 29-01-13, 22:00   #19
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Yngste har spart opp en del penger, så da blir det en ipad mini straks.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 22:40   #20
Tilden
Leken

Tilden sin avatar

Hvor: Østlandet
Tilden er litt kulTilden er litt kulTilden er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beckett, her.

Vi har begge deler, og jeg anbefaler mini. Rett og slett fordi den er mindre, lettere og nettere og bedre å holde over tid.

Helt enig. Gutta mine har begge deler, og elsker miniene sine!

Tilden er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.