Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Stelleveske - hva er "in" nå til dags? :)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-13, 10:24   #1
Curly
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Stelleveske - hva er "in" nå til dags? :)

Da de to andre var små var det skikkelig barneutstyrsdille på disse forumene. Det var vogngalleri og utstyrsfreaker som rådet disse trådene så jeg fanget opp mye inspirasjon der. Nå har vi startet på nytt igjen og jeg begynner å planlegge litt innkjøp, men finner ikke like mye dille på barneforumene lenger.

Stelleveske er neste på agendaen og jeg er litt usikker på hvilken som er bra. Jeg har forelsket meg i Smallstuff sine skinnvesker men jeg synes stelleveske til 1700,- er litt drøyt.

Noen som har en lekker men praktisk en å anbefale? Kanskje det finnes noe ala Smallstuff sine som kan bestilles billig fra utlandet?

Gammel 01-02-13, 10:29   #2
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stelleveske - hva er "in" nå til dags? :)

Jeg endte med å stappe bleier, en ekstra smokk og en body i fotenden av vogna etter hvert, så jeg er nok ikke den rette til å spørre. Det er virkelig en unyttig innretning, syns jeg!

Gammel 01-02-13, 10:32   #3
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en fra Smallstuff, og en annen i skinn fra Fairytale. Elsker dem!

Gammel 01-02-13, 11:27   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært fornøyd med Skip Hop Dash til mellomste, men nå med nummer tre når jeg må ha med bleier til mellomste også er vi veldig fornøyde med en litt større fra Gaia & Ko. Begge variantene har innebygd opphengsmekanisme for å få den på styret, man trenger ikke vognkroker. Og begge kommer i ørten forskjellige farger.

Skip Hop Dash

Gaia & Ko

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 11:30   #5
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Brukte en fra teutonia til begge, ble ikke mye brukt egentlig. Den holdt fint for meg.

Gammel 01-02-13, 11:35   #6
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde fra Petunia picklebottom.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 11:35   #7
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var veldig fornøyd med Allerhand Tara Tote til minsten. Den ser ikke så veldig stelleveskete ut.

Gammel 01-02-13, 11:36   #8
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har en praktisk Skip*Hop av samme type som kokos har, og en litt finere fra Littlephant. Den siste kan brukes som vanlig veske, slik som de fra Smallstuff.

Gammel 01-02-13, 12:00   #9
frksnupp
-o-o-o-o-o-

frksnupp sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
frksnupp er litt kul
Standard

Jeg har vært fullstendig ufornuftig og kjøpt Elizabeth fra Storksak

Alt for dyr, men superlekker og har fått god kritikk i tester. Om jeg ikke får brukt den så mye tror jeg den er lett å selge videre. Syns liksom jeg kunne det når vi har kjøpt mye utstyr brukt , inkludert seng og stellebord
Mannen syns det var tåpelig helt til han så manneversjonen:

Han mente at en sånn trengte han til sin pappaperm. Vi får nå se da, det er lenge til ennå

Begge veskene kan jo brukes som vanlige vesker/bag etterpå, sånn sett.

frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 12:04   #10
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg har arvet, og er fornøyd med det, men vet ikke hvor in det er med blomstrete, flotte stellesaker akkurat i år.

Kaija er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 12:22   #11
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde en fra Gaia&ko som jeg var strålende fornøyd med. Det er tre år siden så den er sikkert ute av prod, men samme modell som kokos viser bare med masse farger og mønster. Den var i grunnen en ren drøm av en veske på alle måter.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 12:25   #12
Curly

Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeg har en fra Smallstuff, og en annen i skinn fra Fairytale. Elsker dem!

Ooo de var lekre!
Jeg tror jeg kommer til å bruke de mer dersom jeg kjøper en litt finere en... Men så skal jo mannen bruke den også da

Gammel 01-02-13, 12:40   #13
Curly

Standard

Opprinnelig lagt inn av frksnupp, her.

Jeg har vært fullstendig ufornuftig og kjøpt Elizabeth fra Storksak

Alt for dyr, men superlekker og har fått god kritikk i tester. Om jeg ikke får brukt den så mye tror jeg den er lett å selge videre. Syns liksom jeg kunne det når vi har kjøpt mye utstyr brukt , inkludert seng og stellebord
Mannen syns det var tåpelig helt til han så manneversjonen:

Han mente at en sånn trengte han til sin pappaperm. Vi får nå se da, det er lenge til ennå

Begge veskene kan jo brukes som vanlige vesker/bag etterpå, sånn sett.

Dritlekre! SKulle hatt en til både meg og mannen

Gammel 01-02-13, 12:49   #14
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er virkelig en unyttig innretning, syns jeg!

Ikke hvis man har tre bleiebarn på én gang, som gjerne trenger hvert sitt skift med seg

Jeg har Skip Hop sin, men den doble siden jeg startet med tvillinger. Den rommer mye og er stødig og henger godt på vogna uten å snurre. Har også en fra Brio, men den snurrer for et godt ord når den henger på vogna, og det er veldig irriterende. Så jeg anbefaler i alle fall en med festemekanismen helt øverst på veska.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 13:20   #15
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Hva som er in eller ikke skal jeg ikke uttale meg så mye om, men jeg har lagt min elsk på Bloomin Gorgeous stelleveskene fra Pink Lining

Jeg har denne - it is soooooo me :

Gammel 01-02-13, 13:25   #16
Curly

Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Hva som er in eller ikke skal jeg ikke uttale meg så mye om, men jeg har lagt min elsk på Bloomin Gorgeous stelleveskene fra Pink Lining

Jeg har denne - it is soooooo me :

Veldig søt Men ikke helt meg da

Gammel 01-02-13, 13:26   #17
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Veldig søt Men ikke helt meg da

Nei, de er ikke for alle - jeg kjenner ikke så mange den passer til

Gammel 01-02-13, 14:11   #18
frksnupp
-o-o-o-o-o-

frksnupp sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
frksnupp er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Dritlekre! SKulle hatt en til både meg og mannen

Jepp! Finfine. Er spent på hvor mye den blir brukt da...men jeg er ei veskejente, så regner med å få valuta for pengene

frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 17:14   #19
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Kjøpte en fancy dobbelstelleveske på ebay før tvillingene ble født. Synes den ble for tungt på tvillingvogna så jeg byttet den ut med en fjellrevensekk som ligger under vogna. Jeg har tydeligvis blitt enklere og mer praktisk anlagt med årene.

Gammel 01-02-13, 18:37   #20
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Jeg tenker at jeg skal kjøpe meg en fra Storksak, da blir det den brune vist over her. Men først skal jeg sjekke den ut IRL . Sist hadde jeg en SkipHop CityChick. Den var grei den altså, men jeg vil ha en ny denne gangen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.