Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Maur i dataen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-07, 14:02   #1
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Maur i dataen

Jada, det har jeg.

Vet ikke hva det sier om meg, men nå må jeg bare krype til korset og be om råd.
Jeg har til nå drept ca 10 stk i løpet av en liten uke. De kommer ut av tastaturet og ut "skjermrammen"
Kan nok ha noe med min hang til å spise godis mens jeg sitter med laptoppen i sofaen.

Hvordan kan jeg få kverket dem alle? Kan jo ikke helle insektsmiddel i tastaturet heller?
Og hvor kommer de fra? Har ikke funnet kilden.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 14:14   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maur i datan.

Jeg har ingen råd. Stikker bare innom for å knegge litt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 14:35   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maur i datan.

Nippon. Legg en lapp med Nippon klint utover ved siden av dataen, så tar de dette med seg og går hjem for å dø.




Jeg ... eh ... har hatt samme problemet.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 14:43   #4
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Maur i dataen

Hva er Nippon?

(Har ikke problemet, men noterer i tilfelle det skulle opppstå.)

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 14:45   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maur i dataen

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Hva er Nippon?

(Har ikke problemet, men noterer i tilfelle det skulle opppstå.)

Nippon er et maurmiddel. Noe søtt kliss som maurene liker og tar med seg hjem. Det er giftig og må legges der barn ikke kan finne på å finne det.
Vi kjøpte det på Obs.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 15:13   #6
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Maur i dataen

Takk for tips! Nippon skal kjøpes inn.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 15:32   #7
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Maur i dataen

I dataen???

Det har jeg aldri hørt om før....

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 15:43   #8
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Maur i dataen

og så ville jeg kansje løsnet tastaturet og støvsugd/blåst litt nedi der etterpå og se om du får ut de daue maurene. Det er mange deler av en laptop som kan lett åpnes uten at det går ut over garantien.

(tastatur fjernes ofte ved å bøye skjermen helt ned og så kan delen mellom skjermen og tastatures vippes opp og så er tastaturet løst)

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 16:58   #9
linka-mor
Aquarist
 
linka-mor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 689
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Sv: Maur i dataen

Maur i dataen?! Trodde du pratet om virus.

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 17:18   #10
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Maur i dataen

Sorry, må bare knegge litt jeg og.
Kommer fra hun som har hele gangen full av maur, og ikke gidder gjøre noe med det. Snakk om å kaste stein i glass hus.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 17:30   #11
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Maur i dataen

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.


(tastatur fjernes ofte ved å bøye skjermen helt ned og så kan delen mellom skjermen og tastatures vippes opp og så er tastaturet løst)

Nja... Skeptisk. Ser ikke ut som det går med min?
Jaja, jeg får begynne med å få kverka di ekle små krypa.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 18:14   #12
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Maur i dataen



Maur i dataen?? Nei, takke meg til 1 meter snø, og noen svimete fluer.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 18:34   #13
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Maur i dataen

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.



Maur i dataen?? Nei, takke meg til 1 meter snø, og noen svimete fluer.


Kan vel bare signere på den!

Maur i dataen, det hørtes rett og slett veldig lite hyggelig ut!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no