Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sko på storbytur

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-13, 00:27   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sko på storbytur

I april skal jeg på jobb i München, og jeg gleder meg veldig.
Men jeg skal gå. Gå og gå og gå og gå i flere dager.
Jeg kommer til å ha på meg kjole/skjørt hver dag, men ikke noe slike pynteklær. Mer sånn hverdagskule kjoler og skjørt.
Hva har jeg på beina?

Sist jeg var på samme type jobbtur hadde jeg på meg eccosko som så ut som bokse/basketsko. De gikk litt oppover leggen og hadde knyting, og de fungerte supert med både hverdagskjoler, skjørt og bukse.
De skoene ble rett og slett brukt opp på den turen.

Og jeg klarer ikke se for meg noen andre sko som kan være like god og like kule. Jeg er helt låst. Og de finnes selvsagt ikke noe sted å få kjøpt lengre.

Kan noen hjelpe meg å finne sko som kan brukes til kjole/skjørt, og som er så gode å gå i at man egentlig aldri har lyst til å ta de av?
Ha i tankene at dette er i midten av april. Fôrede vinterstøvletter vil ikke funke.

Gå bananas! Vis meg hva jeg skal gå i!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.