Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Karpe diem i Spektrum

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-13, 10:00   #1
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Karpe diem i Spektrum

Jeg skal på Karpe Diem-konsert 9. mars. Det står at den begynner kl 19.30. Men når begynner den egentlig?

http://www.oslospektrum.no/karpe-die...64-133570.html

Skulle gjerne vært der så sent som mulig, pga annet arrangement tidligere på dagen. Noen som vet?

Gammel 11-02-13, 11:22   #2
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Karpe diem i Spektrum

Hør med Maverick, hun pleier og ha god kontroll på scenetider dersom hun er involvert i riggingen. Vanligvis så går artistene ikke på før 21, men det kan være avvik fra dette.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 11:30   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal aldri gamble på det der igjen, siden jeg faktisk gikk glipp av åpningen til Depeche Mode sist jeg var i spektrum. Vi løp så fort at venninnen min løp av seg toppen og fikk flashet puppene.
Det var stas. Men skikkelig nedtur å stå ved døren og høre at det startet.
Vær der når det står på billetten. Aller helst et døgn før. :bitter:

Gammel 11-02-13, 11:44   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke ennå. Det er jo kjempelenge til!

Står det når dørene åpner på billetten?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 13:02   #5
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ikke billettene, så jeg har ikke fått sett de.

Gammel 13-02-13, 23:32   #6
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror det står dørene åpnes kl 1830.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 14:46   #7
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Har du funnet noe mer om når Karpe går på scenen på lørdag, Pelle?

Gammel 02-03-13, 22:12   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er veldig fint å ha Mavis på shortlist på SMS, men det funker vanligvis å spørre på venue også.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-13, 16:33   #9
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Har du funnet noe mer om når Karpe går på scenen på lørdag, Pelle?

Nei, har ikke kommet så lengt enda.

Gammel 05-03-13, 10:20   #10
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Standard

*dytte*

Gammel 05-03-13, 10:31   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi lurer også. Og gleder oss veldig.

Dette blir snuppas første voksenkonsert i Spektrum. Mannen og jeg skulle uansett gå, og hun satte dårdyrøynene i oss. Ettersom hun har alle cdene (i hvert fall de tre siste) og kan alle låtene, så syntes vi at hun skulle få lov. Sånn sett håper vi at det ikke blir så altfor seint selvom snuppa er et nattdyr.

Gammel 05-03-13, 12:28   #12
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi lurer også. Og gleder oss veldig.

Dette blir snuppas første voksenkonsert i Spektrum. Mannen og jeg skulle uansett gå, og hun satte dårdyrøynene i oss. Ettersom hun har alle cdene (i hvert fall de tre siste) og kan alle låtene, så syntes vi at hun skulle få lov. Sånn sett håper vi at det ikke blir så altfor seint selvom snuppa er et nattdyr.

Vi skal også ha med syvåringen.

Gammel 05-03-13, 22:09   #13
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Kjenner jeg er litt misunnelig. Jeg hadde planlagt å skaffe billetter LENGE, men fikk aldri fingeren ut. Og plutselig var det utsolgt gitt.
Men jeg har jo billetter til Killswitch Engage (), så jeg overlever vel.

Gammel 05-03-13, 22:12   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Og plutselig var det utsolgt gitt.

Oi. Er det utsolgt?

Jeg tror reaksjonen til samtlige jeg har fortalt om konserten til har vært: "Hæ? Kan Karpe fylle Spektrum?" Og da kan de visst det.

Vi gleder oss veldig, og har ganske så ålreite sitteplasser.

Gammel 05-03-13, 22:27   #15
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Oi. Er det utsolgt?

Jeg tror reaksjonen til samtlige jeg har fortalt om konserten til har vært: "Hæ? Kan Karpe fylle Spektrum?" Og da kan de visst det.

Vi gleder oss veldig, og har ganske så ålreite sitteplasser.

Ja, jeg prøvde å alle fall å søke på både sitte- og ståplasser i går, og fikk bare "det finnes ingen ledige billetter i den valgte kategori", så det er visst det. Synes det burde stå på eventet hos Billettservice dog. Man må liksom søke opp billetter for å få beskjeden.

For ordens skyld: Jeg søkte på både to og kun en billett i begge kategorier, bare for å sjekke.

Gammel 07-03-13, 15:22   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hepp.

Kom på at jeg skulle svare på denne når jeg visste noe.

De går på kl. 21, etter planen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 18:05   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Vi gleder oss noe så innmari. Her går det i Karpe Diem for full musikk både sent og tidlig for øyeblikket.

Gammel 09-03-13, 11:30   #18
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Ja, jeg prøvde å alle fall å søke på både sitte- og ståplasser i går, og fikk bare "det finnes ingen ledige billetter i den valgte kategori", så det er visst det. Synes det burde stå på eventet hos Billettservice dog. Man må liksom søke opp billetter for å få beskjeden.

For ordens skyld: Jeg søkte på både to og kun en billett i begge kategorier, bare for å sjekke.

Det ligger en del billetter til salgs på Facebookeventet til denne konserten.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-13, 08:36   #19
Kiwi
Glad i frukt

Kiwi sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Var på konserten i går med venninner, og vi koste oss veldig!

Men hva syntes egentlig 7-åringene deres om konserten? Jeg så at det var en del barn der, mange holdt seg for ørene og flere gikk før konserten var over. Det hadde nok bare vært en skremmende og lite hyggelig opplevelse for mine 5-åringer. Høy lyd, lyseffekter, og publikum som sang og danset.

Gammel 10-03-13, 09:43   #20
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Det ligger en del billetter til salgs på Facebookeventet til denne konserten.

Takk for tips. Jeg sjekket noen av dem, men de få som fremdeles hadde billetter skulle ha så mye for dem at det gadd jeg ikke. Jeg er jo egentlig litt imot svartebørssalg av billetter også, egentlig. Men jeg må innrømme jeg angret litt (eller ganske mye faktisk) etter å ha sett anmeldelsene i VG
http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10108098
og aftenposten
http://www.aftenposten.no/kultur/De-...e-7143164.html
i dag. Skulle veldig veldig gjerne ha vært der. Fatter ikke at jeg var så treg i avtrekkeren når billettene ble lagt ut, der bare veldig uvanlig til meg å være.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:15.