Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikkepinnejungelen

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-13, 21:35   #1
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Strikkepinnejungelen

Hva er forskjellen på KnitPro sine utskiftbare pinneserier Dreamz og Symfonie? Er det kun fargene? For jeg ser at det kan være store sprik i prisen på settene i Dreamz og Symfonie i samme nettbutikken, selv om de har det samme innholdet.
Og hvis KnitPro Symfonie Wood og Knit Picks Harmony Wood er det samme, som har vært nevnt her inne tidligere, hvor kommer da Knitters Pride inn i bildet? :forvirra: For de har også Symfonie-pinner identiske med KnitPro sine.

Og er firkantede pinner virkelig så mye bedre som dama i butikken prøvde å overbevise meg om?
Er det noen som har prøvd firkantede pinner som ikke har likt dem?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:05.