Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Ny hund?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-13, 15:40   #1
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Ny hund?

Etter flere år med hund, er vi nå hundeløse. Jeg har veldig lyst på ny, mannen steiler foreløpig, og mest sannsynlig kommer vi til å vente noen år, men i mellomtiden drømmer jeg i det minste litt. Vi har hatt blandingshund tidligere, men kommer sannsynligvis til å kjøpe av en kennel om/når vi får nye hund, og så er vi litt usikre på dette med rase. Hvilke hunder er gode familiehunder? Barna kommer sannsynligvis til å være i tidlig skolealder om/når hunden kommer, og vi har ikke veldig mye tid til pelsstell og timevis med turgåing hver dag (vi har avlastning til å passe hunden litt på dagtid, så den kommer ikke til å være alene når vi er på jobb og skole). Jeg liker ikke små hunderaser, men heller ikke gedigne. Hva med Berner Sennen, er det noen som har erfaring med disse?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.