|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Hjelp, Clarins har sluttet med sensitive skin-serien sin!Jeg var veldig fornøyd med Clarins senitive skin dagkrem, men min lokale parfymeridealer kan fortelle at de har sluttet med den serien, uten å komme med noe alternativ.
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, Clarins har sluttet med sensitive skin-serien sin!Eurcerin-serien er ganske bra, enkel og i hvert fall et godt alternativ til du finner en ny favoritt. De har to (muligens tre) produkter mot rødflammet hud (rosacea), pluss en masse generelle ansiktskremer, tror alle parfymefri. Med litt flaks finner du kanskje Clarinskremen din et sted de ikke er gått tom enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hjelp, Clarins har sluttet med sensitive skin-serien sin!
![]() |
![]() |
#4 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, Clarins har sluttet med sensitive skin-serien sin!Feelunique.com har i hvertfall serien fortsatt, og den er ikke borte fra nettsidene til Clarins, heller.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, Clarins har sluttet med sensitive skin-serien sin!Har du prøvd merket som heter REN? Fås på apotek og har en serie for sensitiv hud. Jeg synes den er god.
![]() |
#7 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hjelp, Clarins har sluttet med sensitive skin-serien sin!Harmonie-serien til Decleor passer bra til min sensitive hud. De har en ansiktsrens for sensitiv hud også, som ikke skal brukes med vann. Den er utrolig god. Og så har de oljer som regulerer huden godt
![]() |
![]() |
#8 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hjelp, Clarins har sluttet med sensitive skin-serien sin!Hva med å sjekke det økologiske parfymeriet på Gimle - de har gode serier for sensitiv hud.
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hjelp, Clarins har sluttet med sensitive skin-serien sin!Clinique da? Jeg returnerer stadig til clinique. ( nå bruker jeg l'occitane, men blir ikke fortrolig med lukta)
![]() |
#10 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hjelp, Clarins har sluttet med sensitive skin-serien sin!Æsj, sånt er så irriterende! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hjelp, Clarins har sluttet med sensitive skin-serien sin!Harmonie Calm-serien til Decleor er UTROLIG sterkt parfymert, dersom du reagerer på det. Kremen (i krukke) gir heller ikke veldig mye fukt selv med aromessens under, så dersom du virkelig er tørr, kan du ikke bruke denne annet enn i den varmere årstiden.
![]() |
|
|