|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg som trodde parkering skulle være en enkel sakJeg har kjørt bil i mange år, parkert på forskjellige parkeringsplasser med forskjellige parkeringsfirmaer (i mangel av bedre ord).
![]() |
#3 |
Firebarnsmor
![]() Sv: Jeg som trodde parkering skulle være en enkel sakDette var alt annet enn easy. Men jeg fikk ekstra trim om ikke annet.
![]() |
#4 |
Firebarnsmor
![]() Sv: Jeg som trodde parkering skulle være en enkel sakOg ekstra trim og frustrasjon = melkerull. På en onsdag og greier.
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2013
![]() |
![]() Sv: Jeg som trodde parkering skulle være en enkel sakHei Stine |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Jeg som trodde parkering skulle være en enkel sakHva om man ikke har lyst til å laste ned noen app, registrere bilnummer, og bankkort? Er det da håpløst å få betalt med kort på deres automater, eller var dette bare 13. februar? Nei hei, vent! Jeg hadde samme problemet på Metro senter fredag 15. februar også. Er problemet løst nå?
![]() |
![]() |
#7 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Jeg som trodde parkering skulle være en enkel sakJeg har også bare hatt problemer med EasyPark. Jeg skulle på en legesjekk på sykehuset etter fødselen, men ble innlagt, og jeg brukte de to-tre første timene på å prøve å finne en løsning på problemet, men Easypark mente at jeg måtte enten gå ut å betale selv (forlenge tiden), eller ringe noen som kunne betale for meg.
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Jeg som trodde parkering skulle være en enkel sakMen det er jo ikke Easypark som har betalingsautomatene?
![]() |
#9 |
This is normal!
|
![]() Sv: Jeg som trodde parkering skulle være en enkel sak
Jeg synes vi skal legge skylden på moderatorene på Foreldreportalen.
![]() |
![]() |
#10 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Jeg som trodde parkering skulle være en enkel sak
Men da må de skrive opp nummeret til selskapet, og ikke seg selv, på automatene. Jeg prøvde, gjennom Easypark, å få kontakt med parkeringsselskapet, men det var ifl EP umulig!
![]() |
#11 |
Drømmer
|
![]() Sv: Jeg som trodde parkering skulle være en enkel sakDet var tungvindte greier. Carpark lot meg få fri parkering da jeg ikke fikk betalt på deres automat, det skulle vel nesten bare mangle når de har trøbbel mener nå jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Jeg som trodde parkering skulle være en enkel sakSå vanskelige de var. Jeg parkerte ved trening en gang, la på 20 kroner og fikk ut en lapp som viste helt feil tidspunkt og dato (enda det stod riktig tidspunkt og dato i displayet). Jeg ringte da selskapet og la igjen bilnummeret mitt, og de forsikret meg om at jeg ikke skulle få noen bot. Det gjorde jeg heller ikke.
![]() |
![]() |
#14 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Re: Jeg som trodde parkering skulle være en enkel sakJeg tror du har vært veldig uheldig - jeg var i en lignende situasjon, i samme by, for ikke så lenge siden, og da fikk jeg en kode som jeg skrev ned og la i framruta. ' |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Firebarnsmor
![]() Sv: Jeg som trodde parkering skulle være en enkel sakJeg var rimelig fortvila og ikke minst stressa over hele greia. Jeg fikk ikke betalt noen steder i nærheten av svømmehallen på Strømsø. Jentenes trening begynte kl 17, jeg hadde ikke tid til å begynne med innlasting, registrering eller noe akkurat der og da, og ikke fikk jeg hjelp til å finne en løsning som kunne fungert for meg akkurat der og da.
![]() |
#16 |
superbruker
|
![]() Sv: Jeg som trodde parkering skulle være en enkel sakStine-mor, du blander parkeringsselkap feks Q-park, den aktuelle kommunen osv og easypark. Så og si alle parkeringsselskap kjøper et produkt av Easypark som gjør at man kan betale med mobilen. I tilegg har alle parkeringsselskap automater. Når ikke automaten virker så er det parkeringsselkapet du skal ringe til. Ikke til Easypark som ikke har noe med selve parkering og automaten å gjøre. Du burde ha ringt det selskapet som driftet parkeringsplassen. Ikke Easypark.
![]() |
#17 |
superbruker
|
![]() Sv: Jeg som trodde parkering skulle være en enkel sakAltså Easypark leverer en tredje måte å betale parkeringen på i tilegg til å betale med kontanter eller kort. Når du betaler med kort eller kontant og atumaten ikke virker må man ringe parkeringselskapet. Skal man betale med mobilen gjennom easypark og det ikke fungerer så ringer man dit.
![]() |
#18 |
Firebarnsmor
![]() Sv: Jeg som trodde parkering skulle være en enkel sakJeg har forstått det nå.
![]() |
#19 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Re: Sv: Jeg som trodde parkering skulle være en enkel sak
Da bør du klage til de som drifter automaten - det er jo de som bør ta ansvar for skikkelig merking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Firebarnsmor
![]() Sv: Jeg som trodde parkering skulle være en enkel sakDa skal jeg se nærmere på hvem som drifter automaten ved neste anledning.
![]() |
|
|