Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Orientalske butikker på Lørenskog eller Strømmen

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-13, 08:44   #1
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Orientalske butikker på Lørenskog eller Strømmen

Jeg oppdaget til min store sorg at vår lokale orientalske butikk er lagt ned, og trenger både krydder og matvarer. Finnes det en slik butikk i nærheten av Metro på Lørenskog, evnt litt lett tilgjengelig på Strømmen?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-13, 08:46   #2
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Orientalske butikker på Lørenskog eller Strømmen

Det finnes i allefall på Jessheim..
Lunsjdate?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-13, 08:47   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er i alle fall i Storgata på Strømmen. Det er garantert noe i Lillestrøm også. Men Jessheim blir sikkert nærmest for deg?

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-02-13, 08:52   #4
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Det finnes i allefall på Jessheim..
Lunsjdate?

Det hadde vært flott, men jeg må handle i dag og nå på formiddagen er jeg hjemme med syke unger, så det blir i kveld når jeg skal kjøre snuppa i bursdag på Metro. Vi kan jo ta det en dag etter vinterferien.

06, 07, og 12.
Gammel 15-02-13, 08:57   #5
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Ja det får vi gjøre
God bedring til barna

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Det hadde vært flott, men jeg må handle i dag og nå på formiddagen er jeg hjemme med syke unger, så det blir i kveld når jeg skal kjøre snuppa i bursdag på Metro. Vi kan jo ta det en dag etter vinterferien.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-13, 10:15   #6
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I Strømsveien, på høyre side når du kommer fra lyskrysset ved Europris. I huset der butikken ligger litt tilbaketrukket fra fortauet er det en asiatisk matbutikk.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-13, 10:36   #7
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er en som heter Zagros ett-eller-annet på Solheim senter, rett ved Metro. Jeg har ikke vært der, men det ser ut som et typisk asiatisk minimarked.

Gammel 15-02-13, 10:37   #8
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Det er en som heter Zagros ett-eller-annet på Solheim senter, rett ved Metro. Jeg har ikke vært der, men det ser ut som et typisk asiatisk minimarked.

Det er i bygget ved siden av Kiwi.

Gammel 15-02-13, 11:46   #9
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Oh, det passer perfekt med zagros. Takk for tipset!

06, 07, og 12.
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.