|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sunwing TyrkiaThe Never Ending Story - finn ferie sommer 2013
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sunwing TyrkiaVi var på west beach for to år siden, og det var helt ok. Vi var litt rundt i områdene rundt, og bortsett fra et alle ville spise opp treåringen og gifte seg med meg, var de ikke kjøpemasete. Men ganske flørtete. Været var deilig i starten av juli. Varmt (30-35 grader), men med en svak bris hele tiden.
|
|
|
#3 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Sunwing TyrkiaJeg har ikke vært i Side, men jeg syns jo ikke akkurat 500 meter til stranda er langt.
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Sunwing TyrkiaFor oss er en halv kilometer til strand alt for langt. Men vi er vant til å bo "på" stranden.
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Sunwing TyrkiaJeg synes Side var skrekkelig, selv om vi var der i oktober. East Beach er forsåvidt et fint hotell, men det ligger skrekkelig til, og West Besch enda verre. :negativ: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
............
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
Sv: Sunwing TyrkiaVi var 2 uker på west Bach i fjor. Topp ferie, men Tyrkia frister ikke å reise tilbake til. Vi holdt oss stort sett bare på hotellet. Syns det var litt skummelt å gå utfor området. Vi var 2 damer og 4 barn som tok en kveldstur nede med stranda og jeg følte meg skikkelig utrygg. Løshunder var det også ved stranda. Syns tyrkerene var pågående og litt lite serviceinnstilt. Jeg hadde valgt Kypros, uten tvil! Vi hadde all inklusive og maten var vel deretter. Men helt ok. Masse gode, søte desserter....
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Sunwing TyrkiaSynes east beach var mye bedre enn west beach, forresten. |
|
|