|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor få tak i sånne myke badehetter i "solfaktordraktstoff"?Skjønner dere hva jeg mener? Sist redigert av Elisabet : 17-02-13 kl 22:52. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor få tak i sånne myke badehetter i "solfaktordraktstoff"?Jeg kjøpte en slik i London i høst på Speedo butikken i Covent Garden området.
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor få tak i sånne myke badehetter i "solfaktordraktstoff"?Vi har kjøpt på XXL. Men hva skal du med badehette om det er badehetteforbud?
|
|
|
|
#4 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Hvor få tak i sånne myke badehetter i "solfaktordraktstoff"?I byen "vår" i Italia må man også ha hetter, og de selger akkurat slike du etterlyser ved bassenget. Ikke er de dyre heller.
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor få tak i sånne myke badehetter i "solfaktordraktstoff"?
|
|
|
|
#7 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor få tak i sånne myke badehetter i "solfaktordraktstoff"?
Så dette er et Italia fenomen dette altså? Har aldri vært på badeferie i Italia før nemlig. Jeg tippet jo at de selger sånne på det store anlegget vi skal, men tenkte å ha med hjemmefra sånn at vi hadde andre typer/farger enn de en får kjøpt der. Enklere så se hvem unger som er mine. |
|
|
|
![]() |
|
|