|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Jeg trenger nye langrennsski og støvler- og det er jo et hav av "pakker" å navigere i. Jeg er en helt grei turløper som også forsøker å gå litt raskere turer innimellom for å trene litt, men har ikke særlig god teknikk. Har planer om et kurs for å bedre denne neste år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger nye langrennsski og støvlerJeg ville reist til en butikk og fått hjelp.
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Jeg trenger nye langrennsski og støvlerJeg har begynt å gå litt langrenn som trening i år, og har også gått på et kurs. Jeg kjøpte nye ski på salg i januar, 50% på fjorårets Madshus Birkebeinerski på den lokale sportsbutikken hos oss. Skiinstruktøren kommenterte at det var et "godt valg" og "snille ski". De er solide nok til å gi meg god kontroll, og samtidig lette.
![]() |
#4 |
Epikur
|
![]() Sv: Jeg trenger nye langrennsski og støvlerJeg har to par ski. Jeg har fjellski med stålkanter og litt høye skinnstøvler til fjellet, ikke-opptråkkede løyper, harde påskeløyper og når jeg skal gå med pulk. De er smørefrie.
![]() |
#5 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger nye langrennsski og støvlerBestselgerne Madshus Birkebeiner og Fischer Superlight er gode ski for både trening og kakao-turer. Jeg tror at nesten alle sportskjedene har pakketilbud på disse med ski, bindinger og sko til 2.500-3.000,-
![]() |
#6 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Jeg trenger nye langrennsski og støvler
![]() |
#8 |
Pauset
|
Støtter denne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Jeg trenger nye langrennsski og støvlerTa turen til nærmeste Sport1. De er gode på langrennsski. Det er viktig med riktig spenn i skiene, og det hjelper de deg med.
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() |
#11 |
Pauset
|
Ja, nå endte jeg med noen andre ski da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Jeg trenger nye langrennsski og støvlerMin erfaring er at gode ski er viktig, men gode sko er jammen meg enda viktigere. Legg litt ekstra penger i skipakken for å få ordentlig gode sko og prøv gjerne mange slik at du finner en som passer foten din ordentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|