|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hjelp med Legoland-ferie
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp med Legoland-ferieHar kun erfaring fra hyttene på Lalandia, og jeg kan betrygge han om at ingen kommer til å merke om dere er der ei natt eller 10.
|
|
|
#3 |
|
Ute av drift
Sv: Hjelp med Legoland-ferieJepp, jeg får si til han at eneste mulighet for å få ene ungen inn på et rom er å dra til Lalandia, og at det er helt normalt å være der i 2 dager, all den tid colorline har pakketilbud med 2 netter der.
|
|
|
#4 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hjelp med Legoland-ferieDet er fullstendig normalt og vanlig å leie disse hyttene på Lalandia for få netter. Vet om noen som har leiet for en natt også jeg
|
|
|
|
#5 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hjelp med Legoland-ferieHyttene på Lalandia er veldig fine.
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hjelp med Legoland-ferieJeg ville hatt Lalandia-hytte. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hjelp med Legoland-ferieHyttene/husene i Lalandia er knallbra, tror ikke du får bedre noe annet sted i Danmark. Ville absolutt beregnet tid til å benytte meg av de mange fasilitetene på Lalandia også, hvis jeg først var der. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hjelp med Legoland-ferieDa vi sjekket så kostet Hotel Legoland MYE mer enn en hytte på Lalandia. Mer penger å bruke på ferien fremfor overnatting
|
|
|
|
#9 |
|
Ute av drift
Sv: Hjelp med Legoland-ferieTakk for svar, folkens! Da er 5 netter i Lalandia bestilt, med 2-dagersbillett til Legoland. Da får vi tid til litt annet og.
|
|
|
#10 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hjelp med Legoland-ferieJeg mener vi brukte 3-3,5 timer Hirtshals-Billund, og under en time til Løveparken, men er litt usikker. Det jeg husker helt sikkert er at tidsanslagene jeg fikk i Google Maps stemte veldig godt.
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp med Legoland-ferieMener det var rundt en time til løveparken, dit kunne jeg godt dratt igjen
|
|
|
#12 |
|
Ute av drift
Sv: Hjelp med Legoland-ferieGoogle maps, ja. Visste ikke de hadde veibeskrivelse. Tipp topp, tommel opp! Dette blir så bra. Nå har vi sett video av diverse dyr på nettsiden til løveparken, og ungene er helt i hundre.
|
|
|
#13 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hjelp med Legoland-ferieSkulle til å si at hyttene på Billund camping er jo billige. Vi har bestilt for 900 kr natta til oss fem. Vet ikke hvordan det er der da.
|
|
|
#14 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hjelp med Legoland-ferieSett av litt tid til å bruke på selve lalandia også. Vi er gjerne minst en full dag i badeland når vi er der samt en ettermiddag i lekeland. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp med Legoland-ferieGod ferie! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ute av drift
Sv: Hjelp med Legoland-ferie
Takk for tips. Nå får vi 4 hele og en halv dag der. Kan kanskje ta lekeland i Lalandia den første ettermiddagen, da. Trenger vi to dager i Legoland, eller er det nok med en?
|
|
|
#17 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hjelp med Legoland-ferieOm dere er der en hel lørdag eller søndag så ville jeg valgt å gå da til legoland. Lørdag en den dagen veldig mange bytter hus og det er litt roligere i legoland selv om det er fellesferie. Når vi var der en uke i fellesferien så kjøpte vi sesongkort i legoland, det lønner seg så fort en skal mer enn en dag i legoland. Da stakk vi opp en tur når de åpnet og gikk innerst i parken med en gang og hadde en time vi fikk gjort mere attraksjoner på den timen enn den hele tirsdagen vi var der i fellesferien hvor vi først kom et par timer etter de åpnet. Mye i Legoland går det fint ann å se på om det er mye folk, men karusellene blir det lange køer på etterhvert. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ute av drift
Sv: Hjelp med Legoland-ferieJa, jeg tenkte på det med lørdag da vi bestilte, så vi drar hjem søndag, og har dermed mulighet til å være der hele lørdagen. Vi pleier å være tidlig oppe, så det med å starte innerst i parken er et veldig godt tips.
|
|
|
#19 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hjelp med Legoland-ferieNå er det 6 år siden vi var i Løveparken, men jeg mener å huske at det ikke går en hel dag der. Parken er nokså skuffende når man er vant til Dyreparken i Kristiansand.
|
|
|
|
#20 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hjelp med Legoland-ferieNå er det mange år siden jeg var i legoland, jeg var der før barn sammen med tantebarn. Vi var i parken en ettermiddag, og en formiddag. Om man beregner en hel dag, så tror jeg det holder. Jeg likte legoland veldig godt.
|
|
![]() |
|
|