Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørinteressert som jeg er, men "Herlige hjem"?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-13, 10:05   #1
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Interiørinteressert som jeg er, men "Herlige hjem"?

Det er noe med denne serien som byr meg virkelig i mot. Jeg har ikke sett et program, heller, for å være helt ærlig, jeg har sett klippene og hørt/lest programomtalen, og jeg vet ikke, jeg får en ullen smak i munnen av hele greia. Tror det er konseptet, det at man ikke bygger noe, eller gjør noe, og noe med hvor uviktig sånt er.

Vanskelig å forklare. Har dere sett dette programmet?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 10:11   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørinteressert som jeg er, men "Herlige hjem"?

Jeg har sett det ved en tilfeldighet iblant. (zappet innom altså)
- Jeg ser det slik at det er rike og velstående mennesker som har fine hjem - ikke inspirerende i det heletatt, egentlig, men pene hjem altså.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 10:23   #3
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørinteressert som jeg er, men "Herlige hjem"?

Eg så litt i går? eller kva tid det var. I grunn eit rart program, gå rundt i hus og sjå på tinga deiras? Heile konseptet vart litt feil for meg.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 10:30   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørinteressert som jeg er, men "Herlige hjem"?

Jeg har aldri sett programmet, og tror nok tittelen "Herlige hjem" er en medvirkende årsak.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 10:43   #5
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørinteressert som jeg er, men "Herlige hjem"?

"Herskapelig" er eksempelet på hvordan det KAN funke med sånne program. For der er det jo gøy å se at folk tar vare på noe, i motsetning til "vi kan gå i butikker vi, er vi ikke flinke?"

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 18:08   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørinteressert som jeg er, men "Herlige hjem"?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

"Herskapelig" er eksempelet på hvordan det KAN funke med sånne program. For der er det jo gøy å se at folk tar vare på noe, i motsetning til "vi kan gå i butikker vi, er vi ikke flinke?"

Det blir noe helt annet med "herskapelig" ja - det er så fjernt fra hvermannsen og man ser det ikke for å bli inspirert - mer for å høre historiene.
(ikke at jeg har sett så mye til "herskapelig" heller altså.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 18:12   #7
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørinteressert som jeg er, men "Herlige hjem"?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

"Herskapelig" er eksempelet på hvordan det KAN funke med sånne program. For der er det jo gøy å se at folk tar vare på noe, i motsetning til "vi kan gå i butikker vi, er vi ikke flinke?"

Ja, der sa du det. Aldri sett programmet, sånt appellerer ikke til meg i det hele tatt.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 18:36   #8
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørinteressert som jeg er, men "Herlige hjem"?

Jeg har zappet innom det et par ganger, og uheldig vis har pompen gjort det samme. Da vil ikke han skru det av igjen.

Jeg synes bare det er helt tragisk. Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er, men jeg vet at jeg får fnatt av hun programlederen i hvertfall. Utrolig uinspirerende dame. Så tilgjort!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 18:41   #9
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørinteressert som jeg er, men "Herlige hjem"?

Var det en episode i forrige uke med et homofilt par med lysekroner i hvert rom og tre parykker på en vase som blikkfang? :zappet også innom:

Jeg virkelig misliker alle slags oppussing- og se-mitt-hjem-programmer (og -blader), men dette var fjollete på en måte som gjorde at jeg syntes det var ok å se på det. Fikk ikke sansen for programlederen, jeg heller, forresten. Det blir så veldig nesegrus smiskete.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 19:10   #10
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørinteressert som jeg er, men "Herlige hjem"?

Tenker som deg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 19:34   #11
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.689
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørinteressert som jeg er, men "Herlige hjem"?

Jeg liker ikke programlederen. Synes hun er krampaktig entusiastisk. Har ikke sett mye på det, men når jeg har sett har jeg ikke reagert på det samme som dere. Da var det noen som hadde vært mye på loppemarked og brukt inevtar på en ny og annerledes måte. Et annet par lagde glasskunst og had bygget om en løe (?) og laget "utedo" innendørs. Så er ikke bare folk som handler noe fint i butikken, synes jeg.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 19:39   #12
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørinteressert som jeg er, men "Herlige hjem"?

Har kun lest omtale om programmet, og der står det at det handler om hjem der folk bruker ting på en ny/annerledes måte. Ikke bare å vise frem sitt lekre hjem.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 21:55   #13
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørinteressert som jeg er, men "Herlige hjem"?

Jeg har sett flere episoder sammen med lille E, og det er mange flotte hjem, men jeg synes programlederne er kunnskapsløse og kunstige.
De kunne gjort mye mer utav hjemmene de besøker. Og disse som lager ting er jo helt håpløse!
Og damen fra Princess! :grøss:

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no