Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Izi sleep som sydenvogn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-13, 01:06   #1
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Izi sleep som sydenvogn?

Går det å buke izi sleep bilstol som vogn til 2-3 mnd gammel baby, 12dager i syden? Med vognunderstell selvsagt.
Den kan jo legges flatt?

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-13, 01:17   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Izi sleep som sydenvogn?

Jeg hadde ikke gjort det, og hvertfall ikke til en så liten baby. Babyer i syden trenger en god vogn å ligge, så jeg ville defintivt tatt med en bagvogn.

Gammel 26-02-13, 01:24   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det virker litt stusselig synes jeg. Ville heller tatt med en ordentlig vogn som kan legges flatt, eller en bagvogn. Vi hadde med vår vanlige bagvogn da vi var på Rhodos med mellomste som da var 3 måneder. Det var definitivt best for henne selv om vi kun var borte en uke.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-13, 01:54   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde også med bagvogn (Bugaboo) da minsten var 4 mndr. Og jeg ville aldri vært foruten.

Gammel 26-02-13, 01:58   #5
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Vi kommer til å bo i mine foreldres leilighet, så jeg tenker at vognen stort sett vil bli brukt på kortere trilleturer i nærområdet, og en og annen bytur. Ikke like mye som om vi bodde på et større hotell hvor vi ville være borte fra leiligheten store deler av dagen. Fremdeles like lite lurt? Det blir mye å dra på med fire unger på tur så det hadde vært greit å slippe å ta med bagvogn også. Men selvsagt skal minsten ha det ok også.

Gammel 26-02-13, 02:03   #6
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Jeg ville tatt med en ordentlig vogn. Vi var i Hellas da yngste var to måneder gammel og hadde med en Easywalker Sky (med bag). Kjøpte i tillegg en genial solskjerm-greie til vogna, slik at hun lå i skyggen hele tiden så lenge hun lå i vogna.

Gammel 26-02-13, 07:36   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God solskjerming er viktig ja.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-13, 09:32   #8
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Jeg hadde ikke gjort det uansett. God vogn og god solskjerm ville jeg hatt.

Gammel 26-02-13, 09:56   #9
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville også valgt en vanlig vogn. Slike bilstoler sitter jo gjerne litt tett rundt barnet, og jeg ser for meg at selv om man ikke er på langtur, så vil det kunne bli litt varmt og ubehagelig nedi der.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-13, 11:57   #10
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Standard

Jeg ser hva dere mener. Hun vil kanskje være for liten til sportsdelen på bugaboo gecko også? Jeg har ikke bag til denne.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.